Tag pun tag lah...

Atas saranan dan pelawaaan kak erin, maka aku pun akan taglah...

5 soalan dengan 5 jawapan setiap satu.. bepeluh gak nak jawap. tapi aku cuba lah..

5 tahun lepas amender yang ko tengah buat?
Pada hari ini bersamaan 14 August 2003 (khamis), aku sedang menuntut di UiTM lagi. Mungkin pada waktu dan ketika ini (jam kat tangan kol 1515) aku sedang syok membuta kat bilik atau pun kat dalam kelas..

5 perkara yang aku buat hari ini?
Pagi tadi aku bangun tido, mandi, solat, siap nak p keje, dan drive kereta ke office.. (dah cukup arr tu tanya tadi 5 perkara jer kan?)

5 snack peberet aku?
aku suka nips
aku suka mars
aku suka mr potato
aku suka kismis
aku suka coklat caldbury

5 perkara yang aku akan buat kalau aku jadi millionair?
aku nak p mekah buat umrah/haji
aku nak tolong mak aku
aku nak tolong adik beradik aku
aku nak beli camera slr baru
aku nak simpan buat haji lagi tahun depan

5 pekerjaan yang aku pernah buat?
(kebetulan aku mmg banyak keje sebelum aku keje kat bnm ni)
aku pernah keje jadi waiter kat hotel nikko KL
aku pernah keje kat KFC Pandan Indah
aku pernah keje kat kedai jual game/pc kat Pandan Capital Pandan Indah
aku pernah keje kat kilang kaca kat cheras
aku pernah keje jual nasik lemak dari rumah ke rumah
aku jugak meniaga sendiri masa kat UiTM dulu, jual pc, amik upah repair pc, jual barang pc.
dan banyak lagi arr keje2 yang aku pernah buat dan pada 1 apr 2005 aku akhirnya mendarat di BNM ni sampai lah hari ni..

Inilah jawapan2 aku dari soalan2 di atas..

Sekian terima kasih, sila datang lagi!

Comments

Popular Posts