Adakah kau milik-ku?

Bismillahhirahmanirrahim...

Assalamualaikum wbt..



Caldina, bila lah aku boleh dapatkan ko ni?!

khamis (30 Nov 2008), aku dah tiga hari cuti sebab sakit mata. dah lama aku tak sakit mata rasanya kali teakhir aku sakit mata masa seminggu sebelum spm 8 tahun lepas. Tapi best gak pasal dapat gak aku dok rumah berehat dan melepak sambil tengok TV.

Hari ni ada citer best pasal caldina, tahukah anda bahawa (chewah..) sepanjang percutian aku selama 3 hari di rumah mak aku di pandan indah ini, aku telah melenjan kereta caldina kawan aku gara-gara dia nak p oversea. Jadi lepas gak gian aku nak bawak caldina. nak beli sendiri bini tak bagi, so dapat pakai member punya pun jadilah... Masuk hari ni dah 3 hari aku melenjan keter ni, mmg best! semalam dalam keadaan mata yang sakit pun sempat aku 'remp' atas hi-way, pi putrajaya, patah balik pi selayang, pastu pi sentul terus ke cheras dan balik semula ke ampang. Minyak pun save walaupun 2.0cc. Memang best tapi kalau bawak atas hi-way agak ngantok skit pasal keter ni tak gegar, senyap dan enjin pun smooth jer... Aku saja merisik khabar kat kedai toyota kat ampang (sebelah starbuck) berapa current price caldina sekarang, ngan muka sardin layan tak layan sales person tu jawap, 135k jer! perhhh tak sampai 3 bulan harga turun 10 ribu? biar betol!!! masa aku book dulu (yang aku cancel balik pasal bini aku suruh aku pikir balik!) harganya 145k tapi tu aku p toyota kat cheras.

Aku mula terpikir dan berkira-kira semula... wajar ker aku pakai keter besar? dalam town yang jem tak sudah2 ni.. berapa laju aku boleh 'lari' pun?!!! anak baru sorang.. emm ada betul cakap marlina tu... biarlah myvi tu dulu.. pakai la sampai barai dulu. leh simpan duit skit. Ahad ni baru kawan aku tu amik balik keter dia, ada lagi 3 hari untuk aku lenjan.. emm mana lagi aku nak p ek? hehehhehe...

Apei - budak kampung.

Comments

Popular Posts