asal petang jer ujan, asal petang jer ujan.. mcm mana aku tak gemok!

Sekarang ni tiap-tiap petang ujan. Semalam ada rakan-rakan yang perihatin terhadap pembangunan perot aku telah komplen, "Perot kau semakin hari semakin maju kedepan, esok lusa mungkin akan jatuh mencecah tanah plak!"

sungguh biadap kata-kata tu.. tujuan entri ni untuk bagi tau rakan-rakan yang sunggu prihatin terhadap diri aku..

"mcm mana aku tak gemok, tiap-tiap petang ujan. nak main bola pun tak boleh! abis aper lagi aku leh buat. Balik keje makan nasik, main game.. tu jer laa yang mampu aku buat. Wahai rakan-rakan ku, doakanlah supaya aku lebih kuat semangat untuk bersenam selepas ini!"

apei - budak kampung

p/s: malam ni alip nak ajak aku makan air batu campur kat kampung baru!

Comments

ajed said…
Klo den dapek baling pale ekau ngan henpon den ni mesti sodap!den ajak main putsal ekau ngelat, alasan takdo spenda, semuo mak kau basuh! buleh blah laa...
giler burok perangai tuduh aku! ko ajak main futsal time aku nak makan. memang arr aku tak leh kuar!
Stokin-pering! said…
jed, hang bukan tak tau kawan hang memang kaki kapoq.. siang malam nak tengok kompiter ja, tak gak dapat curik duit aku!.. pei, hang habaq mai alasan lagi.. aku takek paler lutut hang!!
sini tengok mai paler lutut saper kena takek.. lu tolong tukar stokin! busuk stokin lu satu padang leh bau! ga-mim-pa-nga!
IxoRa said…
susah gak yek...abis tu apa lg yg nak buat klu dah ptg aje hujan...yg best mesti la makan & tido.....

:P
coffeemaker said…
errrr..klu panas terik leh jadik kurus eh?? oohhhh..klu gitu kita kena g negara2 seperti arab saudi, dubai, bahrain ataupon negara2 yg seangkatan dgnnyer..supaya sama2lah kita kurus dgn pantasnyer....

huh...

btw, thanks for dropping by n leave ur comment..I already added u in my blog...
n a d e a said…
hahah
pndai seh ko reka alasan
aduhaiii
ixora - tauuu tak per.. activity makan-makan dan tido-tido memang amat sesuai ketika hari hujan. perhhh..

coffeemaker - huhuhu..panas sgt pun tak leh gak beb.. kering air dalam badan nanti...

nadea - heheheh biasa arr..
~mardihah~ said…
cantik gambar atas...eleh...semua aku nyer peranan mengajar ko....ko ape tahu? hahahhaa

Raikan cinta!

Popular Posts