Dulu lain, sekarang lain...

Assalamualaikum wbt,



Isnin (10 Nov 2008) - Sekarang lunch hour di office, tapi aku rasa malas nak keluar. Cuaca panas terik kat luar sana. Mau terbakar kulit. Berbekalkan 2 keping sandwich, aku rasa cukup la untuk perut aku sampai petang ni..

Fuhhhh... hari minggu yang sungguh mengembirakan. Walaupun sedikit penat, tapi Alhamdulillah semua berjalan lancar. Memang ada perbezaan kalau berjalan dengan wife dan berjalan-jalan bersama baby. banyak beza... hehe.. dulu kalau nak makan leh jer makan sama-sama serentak! sekarang hanya baca doa makan jer serentak, tapi makan gilir-gilir.. sorang makan, sorang lagi jaga Orked. hehehe.. tapi best! dulu boleh pi scuba diving sama-sama, sekarang jgn kata nak scuba diving, nak mandi laut pun dah tak dapat pasal dua-dua tak nak tinggalkan Orked..hehe.. tapi best! dulu masa awal-awal kawin jalan leh peluk-peluk pinggang, sekarang aku tolak stroler Orked, marlina jer laa peluk pinggang aku..tapi best! Dulu kalau lepas breakfast leh baca paper dan berbual isu-isu dalam surat khabar, sekarang aku sorang jer baca marlina sibuk layan Orked.. tapi best!

Betul lah orang cakap, anak penyeri hubungan suami isteri... sebab semua yang kita lakukan bersama isteri dan anak kita semuanya best!!!

Tak cayer? berani cubalah!!!

apei - budak kampung

p/s: rakan-rakan blogger yang dihormati, gambar lain di pangkor saya upload di dalam folder 'Outing bersama Marlina dan Orked' di dalam facebook - harap maklum.

Comments

Popular Posts