hobi baru Orked..

Assalamualaikum wbt,


Alhamdulillah, pagi yang indah di sini hari ni walaupun pagi tadi selepas subuh sedikit hujan. Moga-moga hujan pagi ni membawa rahmat kepada kita semua, InsyaAllah...

Khamis (13 Nov 2008) - Seperti biasa sebelum aku keluar rumah untuk ke office, aku akan call marlina. Marlina akan membuat 'laporan' tentang Orked malam sebelumnya.

"Abg nak tau, malam semalam satu malam Orked tak tidor. Sibuk nak main acah-acah. Kalau orang tak layan dia merengek... "

Tulah hobi dan kegemaran baru Orked, tidor di siang hari, berjaga dan bermain acah-acah sepanjang malam.. arrhh apa nak jadilah ngan anak aku sorang ni. Nak jadi batman ke?
Marlina pun dah terikut macam tu jadual tidornya. Bila siang dia tidor, malam dia pun berjaga main bersama Orked. Melayan Orked, menyusukan Orked sampailah ke pagi...

Terima kasih yang tak terhingga untuk Marlina, bagi aku besar sungguh pengorbanan itu. Pengorbanan seorang ibu. Memang patut syurga itu di bawah telapak kaki ibu...

"Terima kasih ayang untuk segalanya, terima kasih dari hari pertama ayang kandungkan Orked, Terima kasih untuk melahirkan Orked, Terima kasih untuk setiap titik air susu yang Orked teguk dari badan ayang, Terima kasih menjaga Orked lebih baik dari diri sendiri, Terima kasih atas belayan kasih sayang untuk Orked, Terima kasih untuk segalanya. Abg doakan hanya Syurga Allah mampu membalas semua ini...."

apei - budak kampung..

Comments

~mardihah~ said…
touchingnye..sedihnya....
hehehe... hang sok dah ada suami jadilah isteri yang solehah k.. bukan susah seorang isteri nak dapat syurga Allah, hanya dengan redha suami ajer..

Popular Posts