Kenapa Pangkor?

Assalamualaikum wbt,


Dengan izin Allah swt, aku masih lagi bernafas dan mampu lagi menulis dalam blog ni. Aku selalu mengingatkan diri aku, tiada undang-undang yang aku tetapkan atas diri aku ketika aku menulis blog ini, tulis aper sahaja yang aku mahu asalkan tulisan itu tidak membuatkan aku tergelincir dari jalan aku hari ini.

Khamis (6 Nov 2008) - Tulisan kedua dalam hari yang sama.. nampak sgt aku tak ada keje! Awal minggu ni, ketika marlina call aku, dia ada bertanya, mana nak pergi hujung minggu ni? Seorang yang pemalas seperti aku sentiasa akan mengeluarkan jawapan yang ringkas dan padat;

Apei: aper lagi, lepak rumah tengok astro laa sport channel banyak siaran bola..
Marlina: kita pi pangkor jom bang...
Apei: Naper Pangkor? panas laa.. Cameroon Highland tak nak? sejuk skit..
Marlina: Pangkor laaa...
Apei: Suka ati laa... nanti abang try carik kalau ada hotel/chalet/resort kosong.. takkan nak walk-in jer kan.. kalau tak ada room vacant cian kat orked..

Soalan aku... Kenapa Pangkor????
Aku teringat, last sekali aku pi pangkor ngan marlina masa awal-awal bertunang dulu. Day trip jer.. (takkan nak tido sana ngan anak dara orang, giler aper!) rasa tak cukup-cukup plak masa. Sampai sana pun dah tengahari, yerlaaa aku ada janji ngan marlina nak datang pangkor lagi lepas kawin.. ceh.. aku lupa.. Oklah..oklah kita p pangkor yer...

Apei - budak kampung

Comments

mms said…
wah! da abes pantang ek wife ko?
hebat btol! habis pantang, trus gie vacation.
huhuhu.....
hehehe..dah lama beb tak pi vacation. sajer arr.. lagi pun dah janji ngan marlina.
KiKi MIkaSa said…
oit!!!
apei @tepei..
ahakssss.....jgn mare..

bestkan bersukeria sekali sekalo...
sempat jugak ekau gi pangkor yo...
sesungguhnyer bercuti tu menyeronokkan... hehehehe.. lapang pikiran...

rase muda,
kelihatan muda,
jadi muda,

Popular Posts