kepala lutut

Assalamualaikum wbt,


Rabu (26 nov 2008) - Dah 3 hari kebelakangan ni kepala lutut aku belah kanan ni sakit giler. Sampai menggangu perjalanan aku. Dah la sekarang aku pi balik keje naik lrt, Nak berjalan dari opis aku ke lrt tu satu hal lah, pastu dari lrt ke rumah pun lagi satu hal.
Bila aku ingat-ingat balik, aku rasa puncanya 3 hari lepas, duduk antara dua sujud dalam asar aku, kepala lutut aku meletop.. aduh.. rasa nak menitik gak air mata tahan sakit. Aku selesaikan jugak asar tu. Sejak tu pergerakkan aku dah mcm rupa orang pakai kaki kayu. Sebelah kepala lutut aku boleh lipat, sebelah lagi keras jer...

Berkongsi cerita penderitaan aku dengan haris, menurut haris:
Apei: 2-3 hari ni kepala lutut aku sakit arr.. mcm mana ek? (haris juga pernah lalui masalah yang sama)
Haris: pi cek laa.. x-ray ke..
Apei: aku pun ingat mcm tu gak.. tapi tak tau arr bila nak pi..
Bukan tak nak pi clinic, aku malas kalau dia refer ke specialist.. mesti check-up berlarutan berminggu-minggu, berulang-alik ke hospital, kalau kena buat fisio ok lagi, kalau kena operate? ish.. tak nak aku.. saper nak jadi scorer kat padang nanti kalau aku tak ada?!
apei - budak kampung
p/s: harga hadiah yang aku bagi sempena hari jadi mak aku semalam tak sampai 1% pun dari harga kasih sayang dia bagi kat aku dari hari pertama aku bernafas. Love u mama..

Comments

Fakhzan Marwan said…
Salam,

G ah check, lutut nak pakai sampai tua...(kejam tak ayat nih? camnih la depe cakap kat saya masa kaki saya bengkak tuh...hahahah)..:D
mrblind said…
lu jangan main-main brader..nanti lu dah kawin..mahu tak bertongkat lu..
mms1712 said…
gie ler check up.
da name sakit.
operate ke, fisio ke.
lantak pie lah.
ko tu mude lg.
byk gne tenaga.
nnt org lain susah, camne?
p/s: kasih sayang mak nie xterbalas tau. so, jgn harap kite dpt kire sume tuh. sampai mati pun xterbalas.
den orang kedah! said…
aiii semalam gua tengok lu main bola mcm biasa jer.. lu biar betik john...
miss nur - insyaAllah esok tak bz saya pi cek...

mrblind - thank bro atas nasihat lu..(gua dah kawin brother)

mms1712 - yer laa aku pi check up arr esok.. mak aku pun dah bising semalam.. (kau ni mcm mak aku arr!)

den orang kedah - ko jgn nak menyamar jadi orang kedah.. orang kedah cakap 'hang' bukan 'den'.. bila pegang bola, semangat kepahlawanan tu datang bro, tu yang lupa jap sakit tu.. lepas main baru mari dia punya denyut!!! petang ni gua jadi courch jer..
den orang bahau! said…
ceh..kantoi lak.. den ingat nak nyamar tadi bagi ekau suspen. tak jadi lak.. courch2 takdak kat sini.. ekau datang ekau kena sarong kasut. kalau tak, den tomoi rusuk ekau!
Kak Intan mu said…
Weiii... dah sakit buat cara sakit! Keje tuh, kot terlentang kat umah pun, ada orang yg akan buat! Tapi ada ke keje2 & org2 tuh nak sama tanggung sakit ko tu? Pikir sendiri laaa!!
kak intan - yer laa.. paham..

Popular Posts