mati?

Assalamualaikum wbt,

Ahad (23 nov 2008) - Pokok atas meja kat opis aku semakin hari semakin layu. dah nazak ke pokok ni.. dah hampir 4 tahun pokok tu ada atas meja kat opis aku ni. memang aku sengaja bela pokok ni, orang kata kalau dah penat tengok screen komputer kena lah plak tengok benda2 hijau(bukan biru!!!). tapi sekarang pokok aku ni dah tak hijau lagi, sekarang dah pun bertukar kepada kuning + coklat daun-daunnyer.. aku tak tau nak buat mcm mana lagi. air hari2 aku sembur, baja pun aku bagi mcm biasa.. tapi semakin hari semakin layu, mcm tunggu masa jer nak mati.. emm...

mengingatkan aku...

setiap yang hidup pasti akan mati.. kalau dah sampai janji dengan sang Pencipta.. tidak di cepatkan atau dilambatkan walau sesaat..

apei - budak kampung

p/s: arwah atok aku penah pesan, jgn suka berhutang, nanti dah mati tak tenang.. aku ada hutang ajis gemok 2 ringgit pasal nak beli rojak tak cukup duit minggu lepas. sat lagi arr pi rumah dia bayar... manalah tau esok lusa aku mati!

Comments

Popular Posts