Portion pemakanan Orked mula berubah..

Assalamualaikum wbt,

Isnin (17 Nov 2008) - Marlina call aku berkali-kali semalam. Risau sgt dia.

"Abg, kenapa Orked ni tak nak menyusu badan pulak ni. Puas dah bagi dia tak nak jugak.. tapi nampak mcm dia lapar. Abis sarung tangan dia basah dia isap!"

"emmm..... kita try la susu formula"

Walaupun sebenarnya aku tak berapa setuju untuk Orked mendapatkan susu formula, tapi dari Orked terus lapar...

Marlina membeli Infalac (new born).. Elok Orked minum. Alhamdulillah tak ada masalah... Tapi pada aku, susu badan tetap yang terbaik sebab aku tengok pembesaran Orked cepat dan dia lebih cerdas dari anak kawan-kawan aku yang memang dari lahir diberikan susu formula. Aku harap Marlina akan lebihkan susu badan dari susu formula tu walaupun nampak Orked favor kepada susu formula.

apei - budak kampung

Comments

Popular Posts