approved!

Assalamualaikum wbt,

gua punya cuti akhirnya approved, dengan ini rasmilah hari ni merupakan hari last gua lepak kat opis ni. maka esok bermula lah cuti-cuti malaysia gua edisi 2008-2009. gua hanya akan kembali selepas minggu pertama, bulan pertama tahun depan. kalau ada masa, ada line, gua akan update gak blog ini walaupun gua berada di lokasi percutian bersama anak bini gua..

flight pertama gua esok pagi ke pulau di utara, 3 hari ke pantai timur, dan kembali ke kl. mudah-mudahan pengalaman gua kena keracunan makanan dalam MH#### kl-kk ari tu tak akan berulang.

apei - budak kampung

p/s: 1-zam-ila, gambar kawin korang gua dah siap print dan post pun ari rabu ari tu. nanti balance payment leh masuk jer dalam acc gua.
2-mintak ampun dan maaf banyak2 untuk member2 gua yang kawin minggu ni dan minggu depan, gua tak dapat datang kawin korang..tapi dont worry, gua awal2 dah post semua korang punya hadiah!

Comments

man said…
musibat, flight lu pi langkawi kol berapa? jgn tembong ngan gua dah arr..
zam said…
ok thanks bro.. duit dah transfer.. jgn masuk gambar dalam flick.. tak ensem seh!
lizz said…
huwahaha! aku jeles tahap tenuk termenung dgr langkawi itu.nak ikut!!!!
man - aper hal lu takut gua ngadu kat bini lu ke? pi langkawi nak bawak awek la tu!

zam - orait bro.. thanks

lizz - orang dah kawin nak pi jalan2 mana leh ikot..
monkey d luff - thanks bro..
mrblind said…
lu pergi pantai timur buat apa musim-musim tengkujuh ni..

Popular Posts