cuti-cuti malaysia gua musnah!

Assalamualaikum wbt,

perancangan cuti hujung tahun gua musnah gara-gara pihak ketiga.. sebagai balasan pihak ketiga telah bersetuju menaggung segala perbelanjaan cuti-cuti malaysia gua yang terpaksa di tunda ke awal tahun depan.

setelah berbincang ngan marlina, beliau akhirnya ajak gua dating ke taman burung dan taman rama-rama di lake garden ajer ujung tahun ni.

apei - budak kampung

p/s: pihak ketiga, gua nak pesan kat lu.. kalau cakap sila jgn putar belit... hard-disk gua gagal nak translate lu punya bahasa!

Comments

razor said…
siap ada amaran untuk pihak ketiga tu.

kes takde org relief cuti ke?

haih.
@tune® said…
huhu...kalau perbelanjaan ditanggung pihak ke3...wa tade hal...g jer taman burung...gua pon ske tgk burung²an
artsoul said…
pihak ketiga menggigil lutut..:p

salam kenal..
razor - kisah yang lalu usah di kenang.. lebih kurang gitu arr..

@tune - gua dah bosan tengok burung..

artsoul - hehehe.. pihak ketiga memang kejam pada aku!
artsoul said…
hang kat kl kan...kat sna lagi la senang...bnyk group yg active..

join teater jika minat! yg penting bakat...
antusabun said…
apa kisahnya? salah apa pihak ketiga telah lakukan?
malas nak citer arr bro.. tapi boleh meruntunkan jiwa raga gua gak arr kelakuan sumbang pihak ketiga tu..

Popular Posts