snow vs flood

Best korang yer meriah kemain aku tengok main salji kat sana! Jeles aku!!! kat sini hari2 hujan dan banjir di pantai timur dan tanah runtuh di lembah kelang.. teruskanlah bermain salji tu. jaga kesihatan.. doa-doakan aku dapat pi sana plak sambung belajar lagi kat sana!



atas kiri: faizal ngan sofea (durham)
atas kanan: miss nur (durham)
bawah: aiza n geng (london)
not in pic: saipol ngan muez (liverpool n leeds)

apei - budak kampung

Comments

seronoknye tengok gamba kak nur main salji, semoge apei sefamily dan sekampung baik2 aje di waktu tengkujuh ni, hati hati :)
khazinatulasrar - nz tak ada snow ke?
antusabun said…
Takpe. kita orang kampung ni duk kampung je la. lagipun kat sana mana ada lemang.. memang potong habis macam tu..hahaha
antusabun - wahahah.. lu kasi diorang panas arr...

Popular Posts