surat untuk En Alip lagi..

Assalamualaikum wbt,

Sabahat sekampung ku en alip,
Malam kelmarin tok alang meninggal. aku tau kau tau tapi apersal kau tak balik?

en alip,
Aku call kau sampai kong beteri handpon aku, balik2 awek kau jugak yang angkat cakap "no yang anda dail sedang sibuk!" aper citer ni alip? aku sms pun kau tak reply.

en alip,
Kau ingat kau dah pakai keter caldina tu kau dah kaya arr? jgn sampai aku bakar keter kau tu..

en alip,
Nek Alang Intan, Uda daud, Tok Chek, Yong Timah, bahkan Ayol yang sindromdown tu pun tanya mana kau tak balik. Giler kejam lu bro! gua sedih arr bro lu buat mcm ni. Lu leka arr bro ngan arus... Lu lupa bro asal lu.. nak menitik ooo air mata gua semua orang tanya apersal lu tak balik.. aper citer ni? Arwah tu punya laa baik ngan lu bro.. masa lu kecik, penah lu mintak jajan kat dia, dia tak bagi lu? aduh... sedih beb..

en alip,
Kalau lu baca blog gua ni, gua harap sgt dalam masa2 terdekat ni lu baik arr jauhkan diri lu dari gua.. lu anggap arr bila lu nampak gua mcm lu nampak malaikat maut. gua bukan aper bro takut ada yang ngikut tok alang sok!

apei - budak kampung

p/s: alip, semua kirim salam kat kau..

Comments

wan ronaldo said…
semalam aku nampak alip makan kat mekdonal dekat masjid jamek sorang2.. korang dah clash ke?
kalau dia awek gua, gua dah ceraikan dia talak 15..
pemikir lapuk said…
tlalu feebadi ni nampaknya...hehehhe...tak apa bila blaik lah tu bila dah mati....hehehehe
wan ronaldo said…
ooo.. rilek arr brader.. lu ni pasal orang mati pun nak gaduh-gaduh.. orang dah mati tetap mati..
gua bukan gaduh.. gua nasihat jer baru tu..

Popular Posts