teruja (part 2)

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, pagi ni cuaca sgt cerah, matahari melimpahi cahaya ke segenap ruang bumi Allah. Moga kita semua juga mendapat rahmat Allah pagi ni.

Terima kasih kepada rakan-rakan blogger aku yang mana sempat komen dan meneka apa yang buat aku teruja sgt menunggu hari ahad 30 Nov 2008 lepas. Walaupun jawapan korang salah tapi aku tetap hargai. Aku akan bagi jugak hadiah kepada semua yang komen. (dengar hadiah cepat jer korang komen ek!)

Sebenarnya ahad ari tu ulangtahun perkahwinan aku yang pertama. tu jer.. saja bikin suspen. wahahaha.. tak penting pun untuk korang..

apei - budak kampung

p/s: 1- sape yang komen dalam entri 'teruja', sila tinggalkan alamat email korang dalam komen entri 'teruja (part2)' ni. nanti aku emailkan hadiah tu..
2-al-fatihah buat arwah tok alang (1938-2008)..
3-timer kasih abg sodek sebab gantikan pokok atas meja aku yang mati ni ngan pokok baru.

Comments

Ahkak Intan mu said…
Ooo 1st anniversary ke?
TAHNIAH!
Semoga terus kekal berumahtangga... tabah, SABAR & cekal dalam menghadapi setiap dugaan dalam perjalanan hidup berumahtangga yg masih jauhhhh...

Dan semoga kita bersama pasangan masing2 & anak2 yg soleh serta solehah, bahagia sehingga ke akhir hayat... Amin...
ahkak intan - tq for the prays..

Popular Posts