jgn cakap lu orang tak penah buat!

Assalamualaikum wbt,

semalam mcm biasa, lepas isya', gua ngan marlina akan tengok tv. semalam turn marlina tengok tv. gua terpaksa menonton rancangan pilihan marlina. rancangan pilihan beliau ialah trek selebriti pasal ekin. gua pun tak berapa kenal ekin ni saper, bini gua cakap ekin ni lah yang kawin ngan mawi. gua angguk jer..

setengah jam berlalu, minda gua terasa kosong tengok rancangan bosan tu. gua melangkah menuju toilet. arhh janggut ngan misai gua dah tebal balik. patut arr orked buat muka menyampah bila gua cium dia. mesti kena shave..

gua basuh muka pakai air panas yang gua rembat dari plas susu orked. perhh segar rasa muka gua. rasa mcm rawatan di spa berbintang lima..

lepas cuci muka, mcm biasa gua sapu buih pencukur kat pipi, dagu, dan misai. ada terkena skit kat hidung. gua lap kasi nampak smart. gua capai pisau cukur cap gillet match3 (mcm nama minyak hitam keter plak), slow2 gua kasi shave misai, janggut sampai selesai.

gua bilas muka.. lama gua tenong muka gua kat cermin...

tetiba hati gua berbisik "kacak gak gua ni rupanya!"

apei - budak kampung.

p/s: lu jgn gelak, gua serius!

Comments

miszrLina said…
ape salahnye tgk cermin puji diri sdiri kan ;)

hik2
Aku said…
aku gelak gak ... tak pedulik ! hahahahahahahhahahah ...
jiwa kaco said…
salam zairah
ko kg mana yek

kalau tak kacak tak kan mazlina terpaut

he he
yOnnA said…
hahahha
apa ni?
motif entry nk ckp diri kacak je?
ceh :p
sharamli said…
ni kal0 cemin tu leh ckp sah kna hentam blik..kui3...ye la..kal0 kita xpuji..sp lg nk puji kitA kn.......
miszrlina - hehe.. rasa mcm riak plak bila puji diri sendiri.

aku - ceh. aku hantar santau pakai blog kang?!

jiwa kaco - gua anak jati setinggan kg pandan. bini gua terpaut pasal jambul gua masa muda2 dulu.

yonna - biasa gua tengok cermin muka gua biasa jer. tapi mlm tadi kacaknyer luarbiasa. tu yang gua pelik tu. cermin ejek gua ke?

razor - naper bro? tak cayer?

sharamli - nasib baik cermin rumah gua bisu.
sharamli said…
tu r psl..cm mls lak nk tgk cemin lma2..kang lgik tggi thp keperasanan..
mrblind said…
hah..ni pesen apa pulak up diri sendiri..
cuba kasi tunjuk sikit muka yg lepas shave tu. =P
razor said…
mane boleh tak caya..dah aku pun mcm tu..

huhu

kantoi...
sharamli - tau tak per..

mrblind - nak tunggu lu up gua tak tau arr bila. gua up diri sendiri arr..

mardihah - baik kau akur jer lah..

atiqah - oo tak bleh.. aurat!

razor - gua dah agak dah.. mmg gua dah agak dah.. lu mmg sama tak senonoh..
Monkey D Luffy said…
walaupun aku tidak pernah melihat batang hidungmu... kau memang kacak pada imaginasi ku
monkey d luffy - kaulah menawar luka hati ini..hehehe..
eheks...*tahan gelak* wa talak penah nengok muka lu bro..kasik tempek sini pic u la bro..baru leh komen...haha...
n a d e a said…
adehhhh

btol ke ape yg aku bace?
atau aku hanya berhalusinasi?
wakkakaka

pewasan x ingt bapak orked ni
;)
YIE[n] said…
huhuhu..
kalau kita tak puji diri sendiri..
sapa nk puji kita..
angkat bakul sendiri lah beb
xillix axillixa said…
hai
salam ziarah apei budak kampung...

saya xillix axillixa...

nak kongsi dan nak mempersetujukan apa yang apei cerita kan itu...

lepas cuci muka, mcm biasa gua sapu buih pencukur kat pipi, dagu, dan misai. ada terkena skit kat hidung. gua lap kasi nampak smart. gua capai pisau cukur cap gillet match3 (mcm nama minyak hitam keter plak), slow2 gua kasi shave misai, janggut sampai selesai.

gua bilas muka.. lama gua tenong muka gua kat cermin...

tetiba hati gua berbisik "kacak gak gua ni rupanya!"


sama ah cite lu macam suami gua... ga ga ga ga ga...

tapi beza satu part aje...

hati suami gua tak berbisik... dia terus sound ajer... "hensem jugak abg nih ye syg?...!!!"

bukan u sorang aje lah dalam dunia ni cam u...

Popular Posts