pelawat dari NY..

Assalamualaikum wbt,

3 bulan lalu, gua noticed seorang pelawat beralamat ip dari NY. gua noticed, dia akan melawat blog karut gua ni setiap pagi dan malam. mungkin pelawat biasa sangka gua mulanya.

2 bulan lalu, gua mula tertarik untuk terus memerhati pergerakkan pelawat dari NY. dia tidak pernah meniggalkan sebarang komen. sekadar singgah untuk melihat. waktu lawatan masih sama setiap pagi dan malam.

bulan lalu, gua minta tolong beberapa rakan gua yang arif. gua sekadar ingin tahu siapa.

gua mintak tolong kijel top:
apei: kijel, lu masuk blog gua pukul #:##am, dan #:##pm, gua nak mintak tolong lu trace siapa pelawat dari NY ni boleh?
kijel top: no problem, asal ada ongkosnya.. hehehe..
apei: no hal. asal result lu gua puas hati!

gua mintak tolong buyong:
apei: mintak tolong trace orang pakai ip address dari NY ni leh?
buyong: brape lu nak bayar gua?
apei: gua beli buku agama kat kedai lu selama setahun!
buyong: deal! siap kejer gua sms result!

penghujung december, kijel sms gua. gua kenal nama yang kijel sebut dalam sms tu. beberapa hari berselang, buyong memberi jawapan yang sama.

gua memang kenal pelawat tu.

tahun ni, gua belum lagi nampak kelibat pelawat dari NY. gua tak tau mana dia menghilang.

pelawat dari NY, terima kasih sebab masih sudi ambil tau cerita-cerita gua. yang dah lepas, biar lepas. gua tak kisah untuk berkawan ngan lu, kalau lu masih mau berkawan. sekadar kawan.

apei - budak kampung

p/s: doa gua, biar lu terus mampu senyum mcm dulu-dulu.

Comments

aKu..DiA...kAmU said…
mesti awek lu ek bro..musti tigt kenangan cinta dolu2 ar ni ek..kui..kui..baik2 bro..
Jocko said…
dah ader secret admiral???
sharamli said…
tumpang tny..NY tu ap?hua3..

ni kal0 pelawat dari NY bc ni mmg senyum smpy tlinga neh...
razor said…
ko tak dapat trace kan aku duk skodeng blog ko nih kan? kan? hehe
hihihi..skang die da blk mesia kot...
eliza said…
pas lawatannya suda tamat tempoh sbb tu dia x dtg lawat ko lg..hehehe
wah..peminat misteri ke???
yOnnA said…
mesti ex-gerlpren ni!!
hahaha
aku..dia..kamu - ish mana ada.. mandai jer lu.. kawan laa..

jocko - tapi dah tak jadi secret lagi dah sekarang pasal gua dah tau saper dia.

sharamli - NY tu singkatan nama satu bandar besar kat america tak silap gua. cuba lu cek kamus dewan bahasa muka surat 19.

razor - gua nampak, gua mcm pak ali pesen tengok orang pakai air dalam mangkok.

tooney rooney - gua syak mcm tu gak la..

eliza - tak per, tak per kalau dia nak melawat lagi, gua leh kasi renew pas. free of charge!

monkey d luffy - kawan lama.kawan yang suka dengar cerita gua. walaupun cerita gua karut. mcm lu orang semua!

nard indie winkie - peminat ke? entah laa gua pun tak sure.

ms nur - kenal? emm.. tak sure. tapi dia pernah kenal ms nur.

yonna - lu sama mcm aku..dia..kamu. suka nuduh gua. kawan jer.. tak sempat lagi jadi gelpren.
Fakhzan Marwan said…
apei

i need ur e-mail add as i want to ask something, is it ok?
ms nur - saya ada hantar email ke inbox yahoo. you may contact me via that address.
mrblind said…
oo..tu gua masa duduk NY tahun lepas..sekarang gua dah balik m'sia..sbb tu dah takde pelawat dari NY..lu percaya tak ni..
wah dr NY tu...mebe dia tau lu duk trace dia..tu yg dia sepi lik tu kot..:)
mrblind - bukan lu brader. ni orang lain.

dakgilachoc - gua pun syak mcm tu gak.. pagi ni pun gua try tengok. tapi tak nampak dia..
n a d e a said…
wooo
siapakah gerangan silent reader itu.. NY?
hurmmmm

aku kenal ke?
heh.. nk nyibok juge
pandagumuk. said…
takpe.same2 senyum :D
panda - gua mmg selalu senyum.

Popular Posts