ada berani?

apei - budak kampung

Comments

ijechan said…
haha. apakah 'kapak' itu maksudnya car park? =P
Jard The Great said…
LoL... biar betik! tak sekolah ke? hehe
DIK AN said…
Photoshop kot... hehehe...
Sulela said…
Dia tulis signboard tu ikut intonasi yang selalu dia sebut...hahaha
vidadarisakura said…
kalau paking dapat kapak?

begitu?

lalalala
eliza said…
tersilap mengeja tu..harap dimaapkan..hahah
thaliana_damia said…
abeh keta aku kalau parking kat situ ...
warkakakakka...sib baik aku takde kete....klu parking lori dia 'kapak' jugak tak?? ngeeeee~
apei said…
ijechan - gua syak mcm tu la.

jard - sekolah kat nepal kot?

dik an - ni gambar ori brader. member gua email.

sharamli - gua pun tak pasti, agak2 kat mesia kot.

sulela - hehehe tu laa..

vidadarisakura - kalau parking, dia kapak keter lu!

eliza - gua tak kisah. tapi boleh menimbulkan kekeliruan kepada pelancong asing.

thaliana - baik lu jgn parking..

tooney rooney - gua dah agak dah!

dakgilachoc - lu parking traler pun diorang kapak gak!
tergelak besar aku bile tengok gambar nie...

kelako giler

Popular Posts