sesi penghapusan dosa-dosa kecil

Assalamualaikum wbt,



yer.. sudah masuk 6 hari gua di serang virus selsema. kepada encik virus, terima kasih sebab lu dah buat gua amat serabut selama lu menumpang lepak kat lobang hidung ni. kepada encik tokey kedai ubat seng sei, tunggu petang ni gua borong lagi sekaton tisu kat kedai lu. kepada encik doktor, aper citer ubat lu sikit pun tak ada kesan ni? kepada encik-encik dan rakan-rakan sekalian (terutama kat opis gua) sila jgn tepon gua untuk beberapa hari akan datang sebab suara gua tidak lagi seperti rahim maarof. kepada puan marlina sila jgn berpura-pura makan ais cream depan gua. kepada cik orked, sorry papa tak leh kiss orked sekarang..


dan kepada rakan-rakan sego-blog gua, gua tak berapa ada mood nak mengupdate. doa kan gua cepat sembut.. arr tak sangup..


orang putih kata, sorry for any inconvenience.


apei - budak kampung


p/s: mood gua tak berapa chantek, gua harap karpal boleh tutup mulut sebelum gua tikam dia ngan keris arwah atok!

Comments

ahahahah....selesema2 pun ada mood nak tikam org tu...ganas siot...

btw, aku doakan ko cepat sembuh bro...
~mardihah~ said…
cian apei..hingus meleleh-leleh kat opis...sampai banjir...iskkkkkkkkkk
Jard The Great said…
alalal... selsema plak dia..

cpt baik k?

aku pon tgh selsema nih.. tak leh nak nafas.. huhu..
influenza said…
selsema? no comment.

karpal? klu nak tikam die ajak aku!!!
Lina said…
salam.....ala....sick rupanya...ok2..semoga cepat sembuh....
vidadarisakura said…
sahaja aku bedoa sebab kena suruh berdoa.


amin..
ahmadsufi6177 said…
tikam karpal dengan keris melayu... biar dia tahu skit.. xpon tembak pakai bazooka... biar hancur trus...

anyway, selesema tue kena la makan ubat.. sebelum makan selawat nabi dulu...
Sulela said…
Huhuhuhu...virus popular yang menyerang orang ramai sekarang ni termasuk diriku ini.

Apei, semoga cepat sembuh. Sama2 menjalani sessi penghapusan dosa2 kecil...
eliza said…
selamat sembuh..hehe mkn ubat la byk2 supaya cepat baik..lalala :p
paiseh said…
lu jangan.. gua baru je nak sihat ni.. dah jadi malas nak hapdet. hahahahaa..!!
apei said…
terima kasih atas doa semua. nampak gua dah makin ok.. mulut gua pun dah rancak balik mencarut masa drive petang semalam.
antusabun said…
Takpe. Lu kena uji tanda tuhan sayang pada lu. Semoga lu tabah. tak mau emo-emo tau..haha

Popular Posts