???

Assalamualaikum wbt,

gua memang langsung tak paham..

apei - budak kampung

Comments

owh tu dia kata buang air kecil je bley..buang air besar tak bley...wakakakakakaka...aku pun tak faham...aku melayu tulen maaa...=P
vidadarisakura said…
ah!!pikiran ku rosak!!!!
arfahadnan said…
huahuahuahua....

kat mana ko jumpa sign ni..?

camner dier nak tahu kecik ke besar?

arghhh...tak faham!!!
sharamli said…
t0k dak kecik je k0t....
Sulela said…
Owhhh...tu maksudnya budak2 kecil je boleh masuk, budak besar tak boleh...hahaha
mrblind said…
ceh..x faham konon..lu ingat gua tak tahu lu kepala lucah..hahaha
DIK AN said…
Kalau panjang boleh kot...
ha3x....semalam teman baca 'kapak' dan lemboo...

hari nie plak kecik dan besau plak...
ha3x...mmg kelakar abis ko nie..

ha3x...aku ketawa dengan penuh kegirangan bak embun menari2x di tepi daun perindu...

ha3x...tak abis lagi nie..
Monkey D Luffy said…
aku dah pikir lain dah... otak ku ni... auto cam tu... hahaha
paiseh said…
kolam mandi gua syak...
aYuNi said…
hoho~ ape kejadah yang kecik je bleh neh..tuk budak bawah umo kot..uiseh..plek neh..lalala~:P
org punye yg kecik xboleh...
cis!!
wan fara said…
takde kaitan ngan dak kecik ni sbb dorang takle mmbaca p0n.. so apakah? uhu
3p4h said…
Lawak kot... Apabenda yg kcil n bsr 2?? X tny ke kt situ??
Anonymous said…
pentafsiran adalah brgantung kpd tahap pemikiran seseorang itu... mungkin ia brmakssud yg brsaiz kecik x bleh blah.. yg beso bleh.. ha ha.. atau bebudak kecik x bleh walaupun dia punye beso.. begitu la sebaliknya..

Popular Posts