buyong di ganggu perasaan aneh.

Assalamualaikum wbt,

gua dah lama tak turun padang main bola. sibuk sgt kerja. sampai rumah pun 5 minit lagi nak azan magrib. tapi rakan-rakan tetap gua jumpa jugak kalau ada kelapangan.

isya semalam gua ke surau, buyong ada tapi black, ajed, mail burger tak ada. mungkin dok rumah tengok cerita mcm-mcm aznil kot.

lepas isya lepak kat kedai brader appa. nasik lemak dia nangkap gak!

buyong: mana lu pegi, lama tak nampak. ingat dah mati.
apei: sibuk brader. kejar urusan dunia yang tak abis-abis ni.
buyong: orang tua lu sihat?
apei: dato' sri ngan datin sri alhamdulillah. semua sihat. aper citer lu?
buyong: seminggu dua ni gua di ganggu perasaan aneh la bro. makan pun tak selera.
apei: perasaan mcm mana?
buyong: entah la.. rasa mcm nak mati pun ada. rasa mcm nak nangis tetiba pun ada.
apei: aper punca?
buyong: gua ingat gua kena buatan orang la!
apei: saper?!
buyong: depan kedai buku gua tu ada awek cun baru keje. gua syak dia laa..
apei: ooo.. tak per bro, biasa jer tu.. kalau lu dah rasa mcm tu start la kumpul duit sebab gua rasa seru lu untuk berumahtangga dah sampai.

muka buyong naik merah semacam.

apei - budak kampung

Comments

kEy said…
ahhhaha~ mati2 ingat kisah seram~
rupe2 kisah nasi minyak daaaa...
layan......
hebatnye penangan pempuan :) he he.
Azzam Supardi said…
Gua relakan Buyong menikahi 'awek cun baru keja' tu. Semoga berbahagia hendaknya. :)
sian die...
guyong..bukan busong kn?
BudAk hijAu said…
dh smpai seru la 2...adeh!!
paiseh said…
hahahaha... kes sangap..!
mEiZ AraNda said…
hehhee
entry wat suspen jer laa bro..;p

bagus2..
tahniahh laa kat buyong tue..
jgn luper jemput...;)

hahaha
Jard The Great said…
alhamdulillah.. hehehe
buatan org ke angau? cettttt...
~mardihah~ said…
kikikiki...suspen aje..iskk..
arfahadnan said…
ceh...
wat suspen aku membaca jer..

angau rupanyer..
Sulela said…
Kes angau rupanya...wakaka
mrblind said…
nanti kalau buyong dah nak kawin..datang jumpa gua..ada ubat nak bagi..hahaha
siut jerk..bikin seram saje la bro nie..rupanya sudah jatuh cinta..:)

Popular Posts