gangguan makhluk belaan jiran..

Assalamualaikum wbt,

2-3 hari kebelakangan gua memang tak senang hati dengan ganguan dari mahluk belaan jiran depan rumah gua. gua dah penah cakap dulu yang gua tak suka makhluk belaan dia menggangu rumah gua. reda lah sebulan dua dari gangguan. kehidupan gua sekeluarga terasa kembali bermakna. sekarang gua dapat rasakan mahkluk tu kembali menggangu hinggalah pagi tadi masa gua nak keluar pergi kerja gua terserempak ngan mahkluk tersebut. sardin jer gua tengok muka dia membuat onar dihalaman rumah.

terus gua maki "anjing betol la anjing ni, berak kat rumah gua plak. lu ingat ni jamban awam ke? petang ni lu ngan tuan lu dua-dua gua simbah asid!"

terpaksa lagi gua lipat lengan baju, amik penyodok dan buang sisa anjing belaan en wong.

apei - budak kampung

p/s: amaran juga kepada jiran sebelah rumah gua, sila pastikan kucing makcik tak kencing lagi kat payung saya. kejadian semalam tu saya ampunkan.

Comments

AHMADSUFI6177 said…
sabaq apei sabaq... suma tue dugaan bagi kau supaya kau pikir.. ape kata kau sound kat jiran kau yang degil tue... tunjuk muka garang sikit.. biar dia terberak tgk kau... baru dia tau sape kau.. hehe
apei said…
memang dah ada dalam perancangan gua semua tu!
ijechan said…
lainkali tulis, 'bayar dulu sebelum buang'

=P
citahrudin said…
jap..jap..ni cite anjing ke kucing ni..x phm r
mEiZ AraNda said…
hehehehe..
sembelih jer abg...;p

hahahha
pastu g bg tuan dia lik..
hehehhe...
influenza said…
gua rase lu hntr sisa buangan anjing tu kt umah tuan die...ltk ats kete tuan die...

kompem die xmo bela anjing lg~
bro apsal lu tak baling najis anjing tu terus masuk lam rumah mr wong tu??? abis cerita...kompom pasni sama ada dia terus pindah or ko msk jail...ehekhek...
apei said…
ijechan - gua nak tulis, bagi salam dulu sebelum buang.

citahrudin - anjing depan rumah, kucing sebelah rumah.

miez aranda - tak leh gua pitam tengok darah!

influenza - gua akan pertimbangkan cadangan lu.

dakgilachoc - gua malas nak meletuskan perang dalam kejiranan gua ni..
KiKi MIkaSa said…
sabaq apei oi!! mungkin org tu ingat..bende alah tu leh buat baja kot... heehehehheh
apei said…
kikimikasa - haa lu penah datang rumah gua, lu tau arr anjing mr wong ni yang mana kan..
arfahadnan said…
pandai gak haiwan2 tersebut...

tidak membuang di rumah tuan mereka tapi di rumah org lain..

baru ler tuan mereka ni sayang mereka..

menjaga kebersihan umah sendiri..

..^_^..
Sulela said…
Adehhh...susah gak ek duduk kat kawasan kejiranan camtu. Ada anjing, ada kucing. Kang buat lebey2 kang, gaduh lak. Sabar la Apei, takpun carik je rumah lain. Tang najis anjing tu yang tak tahan sangat tu...huhuhu. Najis berat tu...
Monkey D Luffy said…
ko bela rimau lak... biar jiran ko merasa plak... hahaha
vidadarisakura said…
ko patut pasang signbod macam singbod utk lembu dulu tu...
hee

Popular Posts