hantu lu..

Assalamualaikum wbt,

malam tadi, truut..truutt.. (bunyik sms)

"lu nak tengok hantu? kalau lu nak tengok hantu, lu baca ni "@#$&^*(@#$%^&", sambil tengok cermin lama-lama. Ingat jgn berhenti!"

gua yang tengah baca buku terus menuju ke cermin dan baca mentera permberian ajed.

lama gua tenung cermin.. mentera terus gua baca dengan tekun..

2 minit berlalu, gua masih membaca mentera... naik kerut dahi gua!

3 minit, tak ada pun nampak hantu..

gua sms ajed "mentera lu salah ke? gua tak nampak pun hantu. nampak muka gua jer!"

ajed reply "haa tu lah hantu nyer!"

gua ingat nak mandi bunga la.. kebelakangan ni ramai sangat yang cuba nak menjatuhkan gua!

apei - budak kampung.

p/s: ha.. aper? tak dengar? cakap kuat sikit.. happy velentine? ha'a velentine abah lu.. baik lu amik tasbih, dok diam-diam selawat banyak-banyak.. tak ada makne nyer..

Comments

ijechan said…
yup2.. xde maknanya!
arfahadnan said…
mandi bunga?

jgn guna bunga taik ayam sudah..

..^_^..
Sulela said…
Apa kejadahnya la nak sambut Valentine? Memang tak ada maknanya!

Tapi tentang baca mentera kat depan cermin tu...hahahaha no komen la sebab asyik nak gelak je neh...hahaha
hahahaha..hantu lu la...

mandi bunga api ler baru jadi hantu...

wakakkakaka
citahrudin said…
HAHA..SM KES R ..KWN AKU SIAP SRH BC MENTERA PKL 3 PAGI DPN CERMIN DLM BILIK, TUTUP LAMPU SIAP PEGANG LILIN SEKALI HA..HAMPEH!!!

P/S : KEM SLM LG KT PN MARLINA .. X SBR NK DGR LAWAK BELIAU SETERUSNYA..HAHAHA
Jard The Great said…
ooo... ari nih Friday the 13th laaa...

ari yg kunu' paling seram.. hehe
wakakakaka...mlm ni freddie krueger datang dalam cerminmu..=P

sambut valentine takmo....tapi bunga ngan cokelat mau...boleh excuse tak? =P
aYuNi said…
ngahaha~ kesengalan nye..leh lak g caye dgn segala mantera.. haha~ tup...tup.. kamo yang jadi antu..haha~..
sharamli said…
asal?
muka apei ni cm antu sgt ke?
nak gk tgk..hu3
paiseh said…
bak datang antu betul kang lu lari pulak..
Monkey D Luffy said…
muka ko hensem sgt kot sampai diorang jeles... hehehe
influenza said…
gua dah agak dh...
tp xpe...
hantu lu pon, lu dh berjaya merepek lebey dr 100 entri...
kire hantu plg berteknologi n berglobalisai lah ni...
bleh wat award rasenye...
so, cdgkan lah kt perstuan2 hantu...
kehkehkeh

aku manusia.

Popular Posts