jumaat yang lalu..

Assalamualaikum wbt,

Jumaat lepas, gua balik lewat dari opis. nak dekat magrib gak. hujan masih lagi renyai-renyai kat luar. janji ngan bugler nak tumpangkan dia sampai lrt cheras. memang kebetulan gua lalu kat situ. 10 minit gua tunggu kat basement, bugler tak muncul. 15 minit, tak muncul, gua pi surau settlekan magrib dulu. balik dari surau, tengok bugler dah mencangkong depan keter gua.

start enjen terus gerak. hujan masih lagi tak berhenti, tapi ekon gua pasang gak, takkan nak bukak tingkap brader, masuk la hujan nanti!

sampai jalan tun sambathan, jalan jem. gua tengok bugler kepit kaki. 10 minit berlalu, bugler tutup ekon keter.

"apahal lu tutup?"
"gua sejuk!!!"

15 minit berlalu, jalan loke yuew, "gua nak kencing la dude!" kata bugler.

"tahan arr sikit, lu ni mcm budak-budak laa"
"gua serius ni"sambung bugler lagi.

jem teruk. keter tak bergerak. gua jeling tengok muka bugler dah naik merah.

"dude... gua......."
"jap laa sampai shell depan nun lu buang laa.."
"gua memang betul-betul dah tak leh dah ni.."

bugler jeling botol mineral kosong kat sit belakang keter gua, sambil senyum dia capai...

dua hari cuti gua di habiskan untuk kerja-kerja membersih dan menyucikan kembali keter.

apei - budak kampung

p/s: lepas ni kalau lu nak tumpang, pastikan lu dah selesai semua urusan.

Comments

KiKi MIkaSa said…
ala.... ko pun pernah macam tu jugak kan??? hahahahahahah....
uiks.. xkan laa tercicir atas kusyen kot?? aduyai.. parah2..
sabo jelaa okeh
cis...ni entry ko paling kotor la bro...eeeiii...aku nak kena cuci tgn aku gak ni sbb klik blog ko bro..ngahahahaha...:p

btw, sila update url baruku...dakgilachoc.blogspot.com
kak lela said…
apasal teruk sangat kawan lu tue, burger..ehh buglar..nama pun susah nak menyobutnya...
mrblind said…
tak senonoh betul la member lu tu..
paiseh said…
gilak primitif punye tebiat..
razor said…
huhu..

boleh tahan a

dia cuci tak?
n a d e a said…
hahahah.. giler sengal kwn ko ni beb.. aduhaiiii
apei said…
kikimikasa - mana ada..woi fitnah!

izah - tak tau arr.. tapi hancing semacam jer..

dacgilachoc - chilakak lu.. bukan gua buat angkara!

kak lela - dia dulu sekolah kat dalam hutan kot!

mrblind - nasib baik dia ada hutang gua lagi rm50, kalau tak mesti gua dah tak nak kawan dgn dia lagi.

paiseh - gua syak dia dah biasa buat dalam bas masa balik kg kot!

razor - jawapannya -TIDAK-

aku..dia..kamu - bugler kata ngam-ngam maaa...

nadea - tu bukan sengal, tu tahap hina dah tu!
Lina said…
tu laki2...cobe kalau pmpuan lak....dia nak tadah kat mne ek...hahahahahahahahahahhahahaahahahhahahahhaahahhahahaahahhaahhaahahahahahhahahaahahh sory bro aku mencarut lak....
tsk tsk, sampai cenggitu sekali ? yeck, takleh imagine botol air mineral tukar warna..
ABANG AN-DY said…
Ada yang terminum tak?
Monkey D Luffy said…
mesti bau semacam jer... uhuk
Ahkak said…
HAHAHA...
Kotor! Tapi akak tetap nak gelak!
Dia buat depan ko la ye?! Wayang 4D freeee... siap stereo THX lagi...
Mwuahahaha...

Tapi satu musykil... naper ko nak cuci keter lak? Salah aim ka? HAHAHAHA... Budak bank kan? Nanti tunjuk kat akak org dia. Ko hint ceni "Kak, pinjam botol!". So akak tau la itu orgnyaa.... hahahaha gelak lagi!!

Popular Posts