lawak ke?

Assalamualaikum wbt,

malam tadi, lepas magrib, mcm biasa, mcm minggu-minggu sebelum.. gua ngan marlina baca yassin. doa selamat skit untuk arwah-arwah.. (pesan arwah atok, jgn lupa baca yassin tiap minggu)

selesai semua, jam baru 815pm...

marlina: kuar jom
apei: pi mana?
marlina: lepak kat 'santai' nak makan ABC (santai tu nama kedai)
apei: saper belanja?
marlina: hehehehe... (tanda gua kena belanja)
apei: yer lah

sejak orked duduk atas baby car sit dia sendiri, marlina akan temankan orked di sit belakang. itu tandanya aku duduk depan sorang-sorang mcm driver layaknya.

dalam perjalanan, hp gua berbunyi.. malas gua nak tengok saper call, terus gua jawap..

"halo.. sapa sana cakap?"
"halo.. encik driver, singgah kat petronas depan tu jap, nak beli coklat dulu. timer kasih"

terus gua off-line..

gua syak marlina boring giler kot malam tadi.

apei - budak kampung

Comments

Jard The Great said…
la... satu kereta pon pakai hp.. adui
hahaha tu klaka tu..
klu b4 jwb tu ttgk sape call lg best..
mest pecah perut dlu gelak.. haha
ala,skali skale bgurau senda somi isteri.. best laa.. :)
Izyan Nadirah said…
sweet lah korang nih. hehe
influenza said…
sengal~
lawak~
suami isteri sekepala...

btw, wife ko ade blog?
DIK AN said…
Bini lu ada sense of humor la. Hahahaha!
vidadarisakura said…
aku jadik fan club bini ko boleh?

haha
sharamli said…
akak marlina tu nk ckp kedit dia tgh byk ke ape?
bley plk cmtu erk...
lawak la jgk k0t...
pandagumuk. said…
satu bas penah lagi kol mcm tu.satu kete tak penah la lagi.haha.
mmstipd said…
tergelak basar jap aku kat opis nie. nsib boss xdak... mmg ptot korg dijodohkn bersama...
hihihi...
jgn lupe beli cekedis skali eh..
rose emely said…
ni bukan lawak..
tapi nak bermanja...
jgn mare samer itu buah hati..
hahahahahahaha. kelakar la ur wife :D
Monkey D Luffy said…
kadang2 komunikasi cam tu... best gak... heheh
ahmadsufi6177 said…
aduhai... walaupon aku belum kawin... tapi aku rasa korang sweet ler... hehe..
eliza said…
hehehe...suwitnya buat mcm tu..:)
n a d e a said…
hoh.. xkusangka wife ko ni bro klaka org nye... leh tahan gak marlina ni... ;)
kensalam kt die taw..
*nk sambung gelak*

Popular Posts