tuhan sedang berbicara dengan mu tentang sabar.

Assalamualaikum wbt,



minggu ini gua sedang menikmati rahmat dari Tuhan.. orked masuk ke hopital KPJ Kajang kerana astma dan pn marlina demam selsema yang teruk.

Alhamdulillah..

apei - budak kampung

p/s: ada sedikit gambar yang sempat gua rakam. nanti gua upload.

Comments

Jard The Great said…
nikmat yg mcm mana tuh???
get well soon yeah to orkid n puan marlina...upload pic cepat...nak tgk...=P
KiKi MIkaSa said…
semoga orked n marlina cepat sembuh yerk.... aku rase nih ujian bukan rahmat... sesudah ujian insyAllah ada rahmat disebaliknyer...
apei said…
jard - ujian dari tuhan pada gua ialah rahmat..

dakgilachoc - insyaAllah.. akan gua cepatkan.

kikimikasa - yer.. tuhan sedang berbicara tentang sabar.
mEiZ AraNda said…
sakit kan penghapus dosa...;)
kadang2 saya doa saya sakit...
supaya sya dapat hapuskan dosa2 kecil...

hopefully orked n kak marlina cepat sembuh ye..

take care of them..;p
salam,
harap apei tabah hadapi seme ni,
insyaAllah anak isteri apei cepat sembuh. kuatkan semangat hadapi ujian Dia k.
Izyan Nadirah said…
aku phm maksud ko. setiap ujian tu adelah rahmat. take a very good care of them eyh.
apei said…
meiz aranda - terima kasih

khazinatulasrar - insyaAllah. terima kasih.

izyan nadirah - terima kasih.
qishie said…
rahmat=ujian?

ooo..orait..

semoga orked ngn ur wife cepat sembuh
mrblind said…
teruk ke asthma orkid..kesian budak tu..
citahrudin said…
bkn sng mau rs nikmat ujian..pepun , kem slm pd pn. marlina the supermama!!!
Lina said…
salam...
semoga anak lu n pn.marlina cpt sembuh.....
kim salam mereka ok....
apei said…
qishi - terima kasih.

mrblind - teruk gak bro sampai gua kena amik cuti semalam

citahrudin - insyaAllah

lina - insyaAllah..
apei
- bersbrla k..simpati ngan wife dan anak kamu..moga cepat sembuh za doakan.
apisz said…
la..kalau tau kat kajang leh gi melawat..hehehee
Sulela said…
Harap isteri dan anak Apei cepat sembuh, insyaAllah...
Fakhzan Marwan said…
Salam,

how are your daughter and wife?

Dari sakit mu itu, engkau akan mengenal nama Allah SWT "Asy-Syaafi Sang Maha Penyembuh" melalui derita sakitmu itu - dari BADIUZZAMAN SAID NURSI .R.A. Sampaikan pada Pn. MArlina ya..:D
Monkey D Luffy said…
Jard... kiasan ler... sebalik musibah ada rahmat...
sabar ye,..
insyaAllah. ok tuh
paiseh said…
ada orang cakap kat gua..
sakit tu penghapus dosa2 kecil..
syukurlah
eliza said…
sensara kena asma ni..
mudahan orked dan pn marlina cepat sembuh
apei said…
alhamdulillah dan terima kasih semua atas doa2 korang. mereka semakin sembuh dan baik sekarang.

Popular Posts