Thursday, March 5, 2009

eiza tag gua..

Assalamualaikum wbt,

eiza tag gua. maka secara auto gua telah di tag oleh eiza, maka gua terpaksa buat tag pemberian eiza dan eiza terpaksa baca tag buatan gua.

nombor satu - rules on your blog.
jawapan nombor satu: sebenarnya 'apei budak kampung' adalah sebuah blog serius. setiap entri dalam blog ini adalah entri yang serius. tapi ada dua tiga kutu cakap "lawak la entri-entri lu.."

nombor dua - share 7 facts about yourself
jawapan nombor dua: pertama - gua lelaki, kedua - gua dah kawin, ketiga - gua ada anak sorang, keempat - jari tangan gua ada 10 ajer, kelima - jari kaki pun ada 10 jugak, keenam - gua kidal dan ketujuh - gua tidak pernah mengalami masalah gigi berlubang.

nombor tiga - tell 6 unspectacular quirks about yourself
jawapan nombor tiga: pertama - gua suka makan goreng pisang, kedua - gua suka makan karipap, ketiga - gua suka tanam pokok, keempat - gua suka bawak kereta slow-slow kat lorong kanan, kelima - gua suka main bola dan keenam - gua tak suka main kriket.

nombor empat - tag seven people.
jawapan nombot empat: 7 orang pertama komen gua hadiahkan lu orang tag ni..wahahahahaa...

apei - budak kampung

5 .:

dakgilachoc a.k.a nani said...

buat2 tak nampak no 4 tuh...apa aku kisah...lalalalalarikkkkkkkkk...

suka bawa kete slow2 ke? owh yg bwk slow kat highway tu lu la yer bro? nti aku kasik hon kuat2..ahahahahaha...

Elsa Soraya Othman said...
This comment has been removed by the author.
~mardihah~ said...

hehehee..aku pung dah lama tak update blog..hehe

Jard The Great said...

erkkk...

apei said...

perhhh sanggup korang tak nak komen yer sebab tak nak buat tag..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...