Friday, March 13, 2009

gua dah sakit kepala..

Assalamualaikum wbt,

Gua sedang bersiaran langsung terus menerus dari Shah Alam.. yer cuba korang tengok pukul berapa gua post entri ni.. ni bukan gua buat2 tukar setting masa.. ni real punya.. bangla jaga toilet kat sungai wang tu pun keje pukul 10 pagi - 10 malam jer.. tapi gua.. perhhhh 8 pagi sampai 11 malam.. memang champion.. ni tak kira lagi pasni gua nak balik hq (kl) balik nak hantar barang, pastu baru nak touch-out..

kalau tahun ni gua tak dapat bonus 12 bulan jugak, memang gua post laju jer surat resign..

arhhh.. sembang lebih lak.. kerja gua banyak lagi..

apei - budak kampung

12 .:

qishie said...

amin~~


semoga dapat bonus 12 bulan n
percutian bersama famili ke bali!

haha

ijechan said...

selamat berkeje.. rajin2 ye! haha

kEy said...

apEi....tgk la gua tgk lepak atas katil yg EMPUK ENAK lG MENGANCAM ni...
terg0da dak? terg0da dak?

hahahaha~ pdn mukE wek wek~

AHMADSUFI6177 said...

huh.. rajin bekerja la bagus bro.. nanti dapat la bonus... hehe

Sulela said...

Lorrrrr...tak balik lagi ke? Orang dah lepak dengan santainya kat atas katil...hehehe

Sabar bro...akhir tahun ni dapat la bonus beribu-ribu lemon...:P

Monkey D Luffy said...

hohoh... sabar... kalau dapat bonus 12 bulan... kan senyum sebulan...

thaliana_damia said...

tak bleh blah ...bonus 12 bulan !!!

paiseh said...

lu keja rajin2.. pahtu bulih jadi bos,. nak bonus seumur hidup pun lantak lu la.. kompom! hahahahhaa...!!

apei said...

qishie - aminnnn...

ijechan - gua terpaksa...

key - esok gua dapat bonus 12 bulan gua gi shoping lu jgn nak ikot lak..

ahmadsufi - yer..doakan gua terus rajin.. wahahahaha..

sulela - patutnya gua pun dah bersantai.. tapi emm entah laa...

monkey d luffy - hehehe.. tau tak per bro..

thaliana - tu pun kira gua dah bagi discount tu.. kalau gua demand 24 bulan amacam?

paiseh - payah brader nak jadi bos, bos gua pencen lambat lagi..

@t00neY r00neY® said...

12 bulan?
bengkerap plak kompeni lu kang

mEiZ AraNda said...

rajinnyer dia..;)
bagus bagus bagus...
cam ni laa baru maju bro..

hehhehe

aYuNi said...

kerajinan sugguh bro neh..
usaha e2 akan kelihatan oleh org atasan..jgn risau..
selamat mendapat bonus ya! (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...