Monday, March 9, 2009

ini bukan baju pagoda brader..

Assalamualaikum wbt,



Gua telah menghadiri perhimpunan Maulidur Rasul kat dataran Merdeka sebentar tadi. Hujan lebat... habis basah baju melayu pemberian opis gua. tapi nasib baik gua pakai t-shirt superman kat dalam.. baru nampak uummppphhh...


apei - budak kampung

p/s: lu orang tak nampak ke gua masuk tv tadi? live kat tv1? giler rugi.. bukan selalu gua nak tunjuk muka gua dalam tv.

13 .:

AHMADSUFI6177 said...

yeahhH!!! 1st to comment..

haha... mesti nampak macho la konon ek?? haha... macho2... =)

apei said...

macho pun tak berapa sgt laa.. tapi kalau acha satriasa ternampak gua masa tu.. mau 2 kali gak dia toleh tu..

nurain said...

hihi..

nseb xde lana lang..'


kalo x mesti menjerit dr jauh


kanda!

Sulela said...

Baju superman tu tak basah jugak ke?...hehehe

Ahmad Azrin Aziz said...

:)

eliza said...

rugi la hx tengok tv td...hee

@t00neY r00neY® said...

erk..
lu ke yang..
erk..takpelah

mrblind said...

gua nampak..tapi gua buat-buat tak nampak..hahhaa

dakgilachoc a.k.a nani said...

tak nampak la bro..lu tu sape? aku tak kenal...lain kali sila famouskan diri sendiri dlu sblm msk tv....huahuahua.. larikkkkkkkkk...

mEiZ AraNda said...

lu ker bro kat sana tue?
hehehhe

pakai bj melayu kaler pe ek?

apisz said...

tuff ar body lu bro..mcm mana mau buat? hehehe

eiza in the house.. said...

bro..mesti u punya superman sudah menunjukkan bentuknya bila baju u basah ekk..awat tak habaq..leh cheq dok depan tb awai2..melepeh.

Unknown said...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...