ini bukan baju pagoda brader..

Assalamualaikum wbt,



Gua telah menghadiri perhimpunan Maulidur Rasul kat dataran Merdeka sebentar tadi. Hujan lebat... habis basah baju melayu pemberian opis gua. tapi nasib baik gua pakai t-shirt superman kat dalam.. baru nampak uummppphhh...


apei - budak kampung

p/s: lu orang tak nampak ke gua masuk tv tadi? live kat tv1? giler rugi.. bukan selalu gua nak tunjuk muka gua dalam tv.

Comments

AHMADSUFI6177 said…
yeahhH!!! 1st to comment..

haha... mesti nampak macho la konon ek?? haha... macho2... =)
apei said…
macho pun tak berapa sgt laa.. tapi kalau acha satriasa ternampak gua masa tu.. mau 2 kali gak dia toleh tu..
nurain said…
hihi..

nseb xde lana lang..'


kalo x mesti menjerit dr jauh


kanda!
Sulela said…
Baju superman tu tak basah jugak ke?...hehehe
eliza said…
rugi la hx tengok tv td...hee
erk..
lu ke yang..
erk..takpelah
mrblind said…
gua nampak..tapi gua buat-buat tak nampak..hahhaa
tak nampak la bro..lu tu sape? aku tak kenal...lain kali sila famouskan diri sendiri dlu sblm msk tv....huahuahua.. larikkkkkkkkk...
mEiZ AraNda said…
lu ker bro kat sana tue?
hehehhe

pakai bj melayu kaler pe ek?
apisz said…
tuff ar body lu bro..mcm mana mau buat? hehehe
bro..mesti u punya superman sudah menunjukkan bentuknya bila baju u basah ekk..awat tak habaq..leh cheq dok depan tb awai2..melepeh.

Popular Posts