Wednesday, March 4, 2009

sindrom main tak kira time...

Assalamualaikum wbt,

semenjak, dua menjak ni cik orked mengalami sejenis sindrom bermain. beliau akan suka bermain tidak kira masa dan tempat. antara permainan kegemaran cik orked ketika berseorangan ialah bercakap dengan tangan sendiri, menggigit ibu jari, garuk kepala sambil tengok kipas siling, mengigit selimut/bantal busuk dan korek hidung pakai jari kaki. manakala permainan kegemaran cik orked yang dimainkan secara berdua atau beramai-ramai ialah seperti 'chak-chak', tepok amai-amai, di dokong dan dilambung-lambung oleh gua dan berjalan-jalan di laman rumah sambil menyiram pokok.

yer gua sangat gembira dapat melihat cik orked membesar dengan sihat, cergas dan cerdas di depan mata.

tapi... aper citer seminggu dua ni sampai pukul 3 pagi pun dia nak ajak gua main chak-chak?

apei - budak kampung

15 .:

Sulela said...

Hahahaa...comelnya baby korek hidung dengan jari kaki...

Tu sebab cik orked dah puas tido siang kot. Jadi memalam takleh tido...dia ajaklah Apei main chak-chak...ekekeke

Elsa Soraya Othman said...

wahhh comelnye anak kamu :D memang hebat ada kebolehan korek hidung dengan jari kaki. boleh masuk iklan tv nih ;)

wah memang cergas mata si orked, pukul 3 pagi pun stay up lagik :D

mEiZ AraNda said...

hehehhehe
alaaa cutenyer dak kecik ue..;p
kater pun kecik bang oii..

sip baek kaul 3 pagi tu yg main cak2 sama kamu si orked ku sayang nie..:)

kalau lain??
hahahahhaha..
lu pikir laas endiriiiii..;)

mrblind said...

hahaha..mesti aktiviti malam lu terganggu kan..hahaha

Jard The Great said...

insomia?? hehe

eiza in the house.. said...

salam..apei..orkid ajak ayah dia bersenam di awal pagi tu..hehe...

mai blog eiza..anda di tag :)

Jocko said...

tanda2 dia nak ADIK la tu,,,
erti kater lain,,,
dia boring main sorang-sorang

arfahadnan said...

tanda2 nak dapat adik ler orked tu.."menggigit ibu jari".. tak pasti ler pulak kaki ke tangan...

org kata ler...lalalala...

paiseh said...

w'salam wbt
ok laa tu smp kul 3 je.. buatnya sampai subuh... hahahahaha....!

Monkey D Luffy said...

main ler... nanti dah besar dia mana nak ajak ko main lagik... hehehe

BudAk hijAu said...

hehehehhehe....
ala,ko dlu kecik2 pown cm 2 jgk...hehehhe..

acu aza damia said...

salam,↲
Kehadapan En. Apei.. ↲
Layanla cik orked 2.. Ms nk mbesau nila sonok layan kletah dier.. Esok bile kite dh tua... Lu pker la sdrik dia nak layan lu ke idok... Mwuhahaha...

@t00neY r00neY® said...

layankan ajer...
bukan orang lain
anak sendiri

xfyfax said...

org tua2 ckp
kalau bdk kecik isap jari kaki
die nk dpt baby lagikk
sila bersiap sediaa
muahaha
;)

nurain said...

nasibla dia x bermain dengan najisnya sendiri cam my cousin..kihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...