Tuesday, March 24, 2009

wan sopak.

Assalamualaikum wbt,

Malam tadi lepas isya' gua keluar pi beli burger tepi jalan. lapor sgt gua mlm tadi, dah bedal nasik 2 pinggan pun lapor lagi. perot gua memang mengganas semacam kebelakangan ni.

trutt..truuttt...

hp nokia 3310 gua bunyik.. tertera nama wan sopak..

"i betol-betol mintak maaf, bukan i sengaja yang..." suara wan sopak di hujung talian.. gua terdiam..

"i sanggup terima aper saja hukuman asalkan u boleh maafkan i..." gua masih lagi tergamam..

"kenapa u diam jer ni.. please jgn buat i mcm ni sayang" aper giler wan sopak cakap mcm ni kat aku? bisik gua dalam hati..

"selagi u tak maafkan i, i tak nak letak talipon..." sambung wan sopak..

gua kuatkan semangat untuk bercakap dengan wan sopak "gua syak lu salah nombor la brader!"

teeettt... terus wan sopak putuskan talian.

2 minit berselang, wan sopak sms gua "gua gaduh ngan awek gua.. lu anggaplah gua tak pernah call lu dan ni rahsia kita.."

gua nak gelak pun tak sampai hati, cuma gua terfikir kalau lah hp gua tertinggal kat rumah tadi pastu bini gua jawap call.. aper pandangan bini gua kat gua?

apei - budak kampung

17 .:

Jocko said...

hahaha...
kesian wan...
aku ingatkan tu bf ko apei???

antusabun said...

Punyalah lucah entry lu kali ni. Gua pun tengah pikir apa jadi kalau bini lu angkat..

n a d e a said...

hahahhahah
;)
gelak guling2..
adoiii

Elsa Soraya Othman said...

wakkakakakakkaa. mesti puan marlina terus bawak lari orked pindah jauh jauh.

Jard The Great said...

hahahaha.... adehh...

camtuh skali.. kol2 org tp tak tinguk number..

arfahadnan said...

oh tidak..
sooo gay..

^_^

mrblind said...

lu sepak je wan sopak tu..

Sulela said...

Adehhh...main tepon je tak tengok nama...kekeke. Kalau Puan Marlina yang angkat, mau pengsan dia...

apei said...

jocko - ceh.. nabi tak ngaku umat brader..

antusabun - gua pun tak leh bayang aper jadi kalau bini gua angkat.

nadea - hehehe..

elsa - gua pun syak mcm tu gak..

jard - wan sopak mmg mcm tu..

arfahadnan - takkk.. gua bukan gay.. ni semua salah paham jer..

mrblind - kalau dia ada kat depan mata gua mmg gua dah silat gayong jer mamat tu..

sulela - fuh.. nasib baik...

kEy said...

wahahahahhahaha~
adeh....lawak sgt ni ....
kal0 guek la lame dah kne gelak kaw2....

Monkey D Luffy said...

adeh! betul ker bukan ada skandal dengan wan sopak ni? kakaka

Deqna said...

hahahahahaha.. naya betul..

qishie said...

haha..

paling rahsia la..

ni dah masuk blog,apa cer?huu

@t00neY r00neY® said...

romantik betul wan sopak...

apei said...

key - gua pun nak gelak kan gak tapi tak sampai ati arr.. member tengang susah ati tu.. hehe

monkey d luffy - aduhh brader.. gua sumpah brader..sumpah!!!

deqna - memang naya pun.. kem salam kat boy.

qishie - tak per lu bukan kenal pun wan sopak saper..

tooney rooney - lu nak kenalan ngan dia ke? gua leh arrange.. hehee..

✖cikin✖ said...

aku ingt ko gay bro
hahaha
klu bini ko yg jwp fon tu xtaw la nk ckp

yg pentg wan sopak tu mmg romantik siot

vidadarisakura said...

haha!

sumpah lucu siak!


haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...