Thursday, April 23, 2009

jawapan kepada soalan fairus..

Assalamualaikum wbt,

lunch tadi, fairus tanya gua "apa benda dalam hidup ni yang buat kau rasa bangga?"
gua senyum dan jawap "tengok anak aku besar dengan rezeki yang aku carik sendiri!"

apei - budak kampung

p/s: gambar orked disini

10 .:

kEy said...

hehe~
nak jd anak k0!
ahakZ~

arfahadnan said...

sangat comey anak ko..

sharamli said...

k..sm0ga membesar dgn sihat dan kuat dan bijak dan baik dan lain2 lagi..

insyaAllah..v0te f0r 0rked..muahaha

Monkey D Luffy said...

tahniah... itu yg terbaik

Saichou said...

yer smoga jd ank yg soleh dan solehah..bukn yg bname soleh, solehah..

Wan Fara said...

nak ada anak jugeeee
huhu tp tade duit ah nak kawen
lols

mEiZ AraNda said...

wawwawawawa...;)
alhamdulillah...;p

haziq said...

uncle..uncle...
kim salam kat orked tau..
pandai ayah jaga orked...eh..silap2x..

pandai ayah orked jaga orked..

:D

qishie said...

semoga orked menjadi anak yg solehah dan sentiasa menjadi kebanggaan orang tua.:)

apei said...

terima kasih kepada rakan-rakan yang mendoakan untuk orked. gua pun mendoakan korang jadi anak/isteri/suami/pakwe/makwe yang soleh/solehah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...