Wednesday, April 29, 2009

kaitan antara mereka..

Assalamualaikum wbt,

Sape tau kaitan antara cukai pendapatan, ADUN Cheras, tv3 dan lopak jalan kat simpang rumah gua?

Gua bagi masa sampai esok pagi ajer. Kalau lu orang tak leh jawap, memang lu orang kena makan kismis ismail kamus banyak-banyak kasi cergas sikit.

**********

kaitan antara mereka (updated) - sebab jawapan korang setakat ni belum memberangsangkan gua up lagi masa sampai minggu depan..

apei - budak kampung

12 .:

sharamli said...

ari ni xyh jwb lagik la...

ni nak kena wat ayat guna pekataan2 tu ke ap?

arfahadnan said...

aku tak nak mkn kismin..
kismin tu aper?

apei said...

sharamli - tak kira la lu nak sambung ayat ke, nak buat ayat ke.. asalkan ada kaitan..

arfahadnan - kismin tu bahasa siam, dalam bahasa melayu kismis maksudnyer..

citahrudin said...

jap2..konpius ni..sape ADUN Cheras?

MP Cheras tau r..

Saichou said...

kaitannye, smua kt malaysia

Monkey D Luffy said...

adun tu utk kawasan ko

ko bayar cukai

lopak tu tak dibaiki

adun tu tak blh pakai

kakaka

citahrudin said...

bro..patut ltk satu lg r..PBT..

hah..baru sempurna aku nk wat report

paiseh said...

sume2 tu kat mesia.

afendi ariff said...

cukai - ko kena bayar
adun cheras - ko tak undi
tv3 - ko selalu tgk
lopak - ko kena elak

messyremo said...

cukai pendapatan- apei dah bayar


ADUN Cheras- apei dah pangkah die mase mengundi ari tu


tv3 - lopak jalan kat umah apei tu dah penah kuar kt TV3


lopak jalan -apei secara sukarela baiki lopak tu..haha


kesimpulan aku...
sumenye melibatkan apei..=P

Sulela said...

Adehhh...tak dapat jawab la...

apei said...

Tahniah kepada lu orang yang tak takut mencuba memberi pendapat. Ada yang betol ada yang tak betol. Tapi tak aper, bukan ada aper pun.. sajer nak test ajer.. nanti entri gua lepas ni gua kasi tau arr apa kaitan benda tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...