kisah 2 perempuan dan ikan laga

Assalamualaikum wbt,

gua ada 2 orang kawan. seorang suka bela pokok dan ikan, manakala seorang lagi suka makan nasik lemak sambil tengok ikan. satu hari perempuan suka bela ikan telah mencuci balang ikan. setelah selesai mencuci balang, beliau meletakkan balang tersebut yang berisi ikan itu diatas meja makan. konon-konon kelihatan seperti seorang yang mesra terhadap alam sekitar. sorang lagi pompuan pun datang untuk makan nasik lemak. sungguh beselera beliau makan nasik lemak sambil tengok ikan berenang-renang di dalam balang.

selang beberapa ketika, perempuan pembela ikan datang berjumpa dengan perempuan yang suka makan nasik lemak tadi.

perempuan ikan: balang ikan saya sudah berminyak. awak bagi ikan saya makan nasik lemak?
perempuan nasik lemak: ohh... tidak..
perempuan ikan: awak tipu, saya bagi awak amaran.. ikan saya sensitip, tak boleh makan nasik lemak, tak boleh makan maruku, tak boleh makan char kueh tiaw dan roti john nanti dia mati..
perempuan nasik lemak: maafkan saya tapi bukan saya.
perempuan ikan: saya tak kira, saya nak marah awak jugak..

maka perempuan nasik lemak di marah.. tidak patut gua rasa..
pada pendapat gua, kalau lu nak bela ikan tapi tak nak orang lain kacau, sila bela ikan lu di bawah katil.

sekian harap maklum.

apei - budak kampung

p/s: perempuan nasik lemak, jgn simpan dalam hati.. anggaplah itu satu dugaan...

Comments

kEy said…
LOL~
apakah???
kang ku beli kucing hah dgn ikan, dgn nasi2 lemak sekali die bedal, puas ati,
hahahaha~
Jard The Great said…
hahaha.. err.. ape motif entri nih ek??
org kedekut selalu rugi...so jadilah perempuan yg makan nasik lemak..sanggup kongsi nasi lemak dia dgn ikan...akakakakaka...
larikkkkkkkkk....
arfahadnan said…
ya Ampun..

Aperkedehal....?

ikan penyebab 2 perempuan berlaga..

haih..
marahla..maraahla..
saye xkisah pon..
ikan awak goda saye
paiseh said…
perempuan nasik lemak memang dah naik lemak!!
mEiZ AraNda said…
hehehehe...
naseb pepaun nasi lemak x makan ikan laga tu.;p
apei said…
key - hehehe.. lawak la lu key

jard - motif entry untuk menyatakan rasa kesian gua kepada gadis nasik lemak.

dakgilachoc - hehehe betol...

arfahadnan - gua pun tak tau arr kadang2 ikan punya pasal pun nak bising2..

tooney rooney - tapi ikan laga tu memang cute.. gua dah tengok dah..

paiseh - nanti gua cek perot dia ada naik lemak tak..

miez aranda - dah nyaris dah nak makan ari tu!

Popular Posts