Monday, April 20, 2009

luka lama berdarah kembali..

Assalamualaikum wbt,

perbualan gua ngan sorang kutu dari JB melalui talipon bimbit nokia 3310 gua pada minggu lepas..

apei: hallooo.. siapa sana cakap?!
kutu: bro, ni gua lah samsul (bukan nama sebenar) aper kaba? ada baik?
apei: ok jer mcm biasa. apa citer?
kutu: bro, mintak tolong borrow 50 ringgit. weekend ni gua bayar balik.
apei: hutang hari tu 200 ringgit tak bayar lagi?
kutu: weekend ni gua bayar semua sekali la 250 ringgit. sumpah!
apei: betol ke ni?
kutu: sumpah bro.. lu maybank2u jer account gua!
apei: oklah, jap lagi gua transfer, kesian lu susah.. jgn bazir duit. jimat-jimat skit. sekarang ekonomi gawat. gua pun gawat gak ni.. jgn isap rokok, jgn isap dadah, semayang jgn tinggal!
kutu: lu ni mcm mak gua laa.. ok arr syiling gua dah abis ni (call pakai public phone)..

pagi ni gua cek akaun gua...

cilakak gua kena kelentong lagi!

apei - budak kampung

13 .:

Jard The Great said...

huh! baik sgt la hang nih.. huhu

Liliyuli said...

nasib lah dapat kawan cenggitu..

cari dia sampai dapat,
suh ganti cepat..
(pantun 2 rangkap)

huhuhu..

razor said...

maybank2u ke account gua sekalik yek..huhu

mrblind said...

gua nak juga..1k je..hahaha

Aku... Dia... Kamu.. said...

Learn from the past ler bro!!!1

@tune® said...

maybe die betul² susah
sabarla...
die pasti bayar

sharamli said...

skali skala sedekah..
ap salahnya..muahaha

mEiZ AraNda said...

tu ar baek sgt...;)

Saichou said...

dlm prinsip org laki ni..istilah 'pjm' tu, xde istilah'pulang'.

Sulela said...

Selalu kene gak dulu...huhuhuuu. Tapi sekarang dah semakin berwaspada...

A a D i I ? said...

maybank2u kat akaun aku skali! =)

Monkey D Luffy said...

cukup2 ler tu

antusabun said...

stended tu zaman tipu2 skang. alamatnya tak merasa la lu duit lu balik. puak2 ni sampai kiamat asik lari2 je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...