Wednesday, April 29, 2009

mrblind buat gua marah!

Assalamualaikum wbt,


Pagi ni hati gua riang sekali, gua pun dapat satu akal yang cerdik untuk menikmati nasik lemak lauk kerang dan teh tarik sambil membaca blog rakan-rakan lain. Suapan pertama gua memang solid, ada kerang dengan telor dan sambal. Belum abis gua kunyah, gua ternampak msg dari mrblind - giler apa pagi-pagi gua dah kena santau online. Nasib baik tak muntah darah!


Gua tolak tepi nasik lemak lauk kerang dan gua settlekan dulu tag budak ni. Gua malas esok kat padang masyar sibuk carik gua tuntut hutang tag.


1- Print screen wallpaper anda sekarang..






Ni wallpaper yang gua guna sekarang. Lu jgn nak banyak kompelin cakap apersal wallpaper gua putih ajer.. memang sajer gua biarkan putih melambangkan putih sebersih hati gua. Gua lebih selesa semua ikon sebelah kanan pasal gua kidal.

2 - Bagitau apersal lu suka wallpaper ni?
Mcm gua cakap tadi, gua suka pasal dia putih sama mcm hati gua, atas kanan wallpaper tu ada tulis nama tempat kerja gua. Bila gua tengok wallpaper ni gua tau yang gua sekarang sedang berada di opis. Secara tidak langsung aktiviti tuang kerja, isap rokok kat cafe, mengumpat sesama rakan opis, melayari facebuk dan chating dapat dikurangkan.

Yer.. kompeni yang gua kerja ni dah 50 tahun beroperasi di Malaysia. Bukan mcm Mrblind, kompeni yang dia kerja baru 25 tahun dah nak belagak!

3- Tag 10 orang - kalau gua tag pun bukan lu orang nak buat!

Dah..dah.. gua nak sambung makan nasik lemak ni.. lu orang jgn nak kompelin bukan-bukan!

apei - budak kampung

5 .:

citahrudin said...

ERR..maksudnya kali ni mmg tak buleh komplen yg bukan-bukan r ye?

paiseh said...

putih tu putih juga.. kalu kosong tak bosan ke brader??
taruk laa maria ozawa ke seketol..

hahahahaaa...!

apei said...

citahrudin - tak boleh pasal sekarang gua lebih tertumpu kepada perkara-perkara berbentuk ilmiah.. wahahah..

paiseh - maria ozawa gua buat wallpaper pc kat rumah! wahaha..

sharamli said...

pakat lawan k0mpeni sp pling lma la plk...adei...

mrblind said...

cilakak..tak menarik langsung wallpaper kampeni lu..

IT staff makan gaji buta ke?

hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...