Wednesday, April 8, 2009

Panggilan kecemasan dari Pn Marlina..

Assalamualaikum wbt,

Baru tadi gua terima panggilan kecemasan dari Pn Marlina..

"Abg, semut dari rumah makcik sebelah ni dah masuk rumah kita, abis dah gigit orked ni.. atas karpet pun dah naik ni.. abg balik cepat jap lagi kita pi pasar malam beli ubat bunuh semut yang kita tengok hari tu.. ok..bye..."

belum sempat gua nak cakap ok ke tak, terus panggilan diputuskan..

kepada yang bujang, sudahkan anda bersedia untuk berumahtangga?

apei - budak kampung

10 .:

kEy said...

yEah, pn marlina r0wk!!!

fan ni nak mintak sain die~~

arfahadnan said...

well...
ko mesti kene setuju gak..
ko nak tgk anak ko kene gigit semut ke?

..^_^..

ijechan said...

berdesup incik apei balik umah!! chayok2! ayah n suami mithali ni!

Liquid said...

wargh bace crita ni pon rase2 cam tade sedia lagi mau itu berumahtanggaan..!! ehehehe

Elsa Soraya Othman said...
This comment has been removed by the author.
n a d e a said...

huhu. boleh tahan isteri ko ni weh..
cool!
me likey ;)

mEiZ AraNda said...

hehehehe..;)
ckp cam super woman la pn.marlina tu..;p

mesti kat umah lg best kan?kan?kan?
hehehehe

@t00neY r00neY® said...

"abang..blk skang...air kolah melimpah..xkose i nk tutup basah² ni"

amacam..da sedia?

paiseh said...

lu tambah lagi list risiko gua ttg kawen.

hahahhaaaa...!

mrblind said...

lu jangan ikut ere sangat..hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...