persoalan cinta

Assalamualaikum wbt,

terima kasih banyak kepada yang telah mengomen pasal entry gua sebelum ni. masing-masing ada pendapat sendiri.. ada yang bercinta sebelum kawin, ada yang lepas kawin. biarlah..tu pilihan lu orang..

gua ada pengalaman untuk kedua-duanyer.. nak kongsi ke?

apei - budak kampung

p/s: di kesempatan ni gua ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada mat din (65) dan siti nurbaiyah (21), moga berkekalan ke anak cucu.. berikut beberapa feedback orang kampung yang sempat gua tinjau:

"chilakak mat din, dah tua pun nak kawin ngan anak dara!" wan sopak
"gua datang kenduri mat din pasal gua dengar rendang dia sedap..kalau tak jgn harap" kodi
"kak bibah (bini mat din) baru meninggal, dah gatal nak kawin orang tua ni!" mak leha thamby
"alaa.. umur tu nombor ajer.. aper ada pada nombor?!" mat din
"tahniah!" gua..

Comments

kEy said…
wahhh, biar btul~~~~
k.e.r.i. said…
betul dah tu.
age is just a number.

jangan nanti aku kawen dengan janda umor 60 sudah. haha
antusabun said…
ayat penyedap rasa tu je. try la kawin janda umor 60 tahun plak tengok!!
Saichou said…
msti pakcik tu kaye..mane kan pompuan nk kawen ngn org tua.
paiseh said…
katne ni weyh?
jarang2 bulih jumpa ni...!
apei said…
key - gua pun tak cayer.. siap masuk surat kabar sinar edisi perak.

keri - wooo.. jgn buat hal brader..

antusabun - baik tak payah kawen la brader dari kawin janda 60 tahun.

saichou - memang kaya, tokey lembu beb..

monkey d luffy - lu bila plak?

paiseh - kat kampung gua!

Popular Posts