Tuesday, May 19, 2009

nasihat samsul kepada kita

Assalamualaikum wbt,

Tarikh: Malam tadi
Tempat: Tembok tepi simpang mamak ABC Mydin
Time: Lepas balik surau semayang isya'
Perkara: Siri ceramah motivasi bersama Samsul

'ajed cakap lu ada blog yang suka maki orang betol ke?' tanya samsul

'maki tu tak la maki sgt tapi berat ke merapu ajer'

'aper faedah nyer lu main benda-benda kurafat mcm tu, buat fitnah sana-sini, maki orang sana-sini, cerita yang bukan-bukan. syirik semua ni...'

'mana ada gua fitnah orang!'

'orang yang tulis blog ni orang yang tak ada arah tujuan hidup, tak ada pedoman, jiwa tu kosong, mcm lu la contohnya. tak takut ke masuk neraka?' berkerut-kerut muka samsul motivasikan gua.

Gua syak samsul dah mabuk, harap janggut je panjang mulut mcm setan. Sebelum gua tumbuk perot dia baik gua chow.

apei - budak kampung

14 .:

@tune® said...

nnt kalau die ade blog
die pon ketagih gak

arfahadnan said...

ngeh~~
giler arr si samsul tu..

sharamli said...

naseb baek i xde bl0g..bgus si samsul ni..nnt tutup la bl0g ni erk apei..hua3

Saichou said...

uish dasyat..siap leh jatuh syirik tu
tak penah jumpe lg org cam samsul ni..hrp2 tak lah.

Liliyuli said...

samsul tu jeles jek sebenarnya...hampeh lu samsul! wa marah ni..

n a d e a said...

huhu.
apake hal nye si samsul ni?
adehhhh..
nasib baik ko blah cepat..
huh

mrblind said...

kalau nak tumbuk tu ajak gua sekali..gua pun dah lama tak tumbuk orang ni..

Jard The Great said...

biar betik! apsal cetek sgt minda die? ish.. ish.. ish...

mEiZ AraNda said...

perghhhhhhhhhhhhhh mulut tok janggut tu bro.;p

Sulela said...

Hek ellehhh...hukum mana yang samsul tu pakai? huhuhu

redSeptember said...

wait....

takkan samsul mabuk kott? kata baru lepas solat. apa gayanya solat masa mabuk?

atau.....

adakah ABC Mydin membuat dia mabuk??

eiza in the house.. said...

salam apei,
maybe samsul tak tgk blog ko, tu dia sedap jerk berkata-kata..berdasarkan pd ayat pertama dia tu jek dia nak ckp cm tu..klu tumbuk perut dia aku kim skali tau..huhu

apei said...

tune - kalau dia ada blog, gua orang pertama maki dia!

arfahadnan - gua pun rasa mcm tu..

sharamli - kalau gua tutup blog ni abis la gua menulis kat dinding jamban opis gua plak.

saichou - gua pun tak tau arr..

liliyuli - entahnyer.. nyebok jer..

nadea - gua dah nyaris sgt dah nak tumbuk perot dia tu.

mrblind - nanti gua ajak dia pi ganu kita tumbuk dia sama-sama..

jard - tu la mak bapak suruh pi sekolah tak nak.. dah besar mcm tu la jadinyer..

miezaranda - perhhh..nyaris tu..nyarissssss....

sulela - hukum ikot suka hati dia kot!

redsept - gua rasa dia mabuk dengan berita yang selalu cakap penulis blog ni suka sebar fitnah kot?!

eiza - InsyaAllah kalau lain kali gua ada peluang tumbuk dia, gua akan bagi sebijik kat perot dia niat atas nama lu!

Minister Of Mind said...

jumud sangat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...