Thursday, May 28, 2009

Nepal

Assalamualaikum wbt,

Balik dari opis semalam gua dah siap2 beli ais cream coklat untuk puan marlina. Sambil-sambil layan drama orang putih malam tadi, gua hulur ais cream letak dalam cawan. Bukan main lebar senyum.

apei: Abg ingat nak pi nepal laa hujung tahun ni.
marlina: buat aper?
apei: ada keje skit
marlina: tak payah!


apei - budak kampung

10 .:

mrblind said...

hahahaha..

takut bini juga rupanya..

arfahadnan said...

ko nak panjat gunung everest ke?

qishie said...

gunung ledang dah pernah lepas ke?

sharamli said...

garang jgk puan marlina

CHEDEM said...

Bro bini syg ko tuh.Paham2 je la.

KiKi MIkaSa said...

weh, gunung KK ari tu tak mo naik.

Kalo lu nak naik yang nih... rasenyer lu kena kasi itu 'tabung' kempis sikit..baru ngam.... hiihihi

tapi...kalu bini lu tak bagi...lu naik gunung angsi jer la...hihihih

mEiZ AraNda said...

hehehhehehe
takut bini???

x g nepal pun li epal je laa bro.;)

Monkey D Luffy said...

org nepal nak g malaysia

ko nak ke sana

haha

Cik Zura said...

ingat best ker nepal.. tapi bino ku nyer sergah mmg best..ahehehhehehe

nani dakgilachoc said...

Jawapan puan marlina pendek dan muktamad tu! heh..sian lu bro...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...