tekak gua.

Assalamualaikum wbt,

Tengah-tengah bulan ni tekak gua jadi auto mengada nak makan MekD tiap-tiap hari. Cilakak betol, sikit tak perihatin dengan keadaan ekonomi semasa!

Dulu kat kampung nasik ngan sambal tempoyak pun tekak gua boleh telan hari-hari.

apei - budak kampung

Comments

antusabun said…
Macam mana pulak dari tempoyak leh pegi ke burger? orangputih pun takleh nak transform macam tu
arfahadnan said…
aku dah settle kan kemahuan tekak aku..
maka, aku dah tak berduit skang..

haih..
Jard The Great said…
tak nak ikut contest MCD?? dpt menang iphone tuu.. ehehe
mrblind said…
jom..malam ni 3 pagi..
Liliyuli said…
mekD? tak boikot ke? wa dah lama tak makan mekD..
Nasha Ajis said…
lu kate lu nk boikot produk israel sepanjang zaman beb??
Sulela said…
Ha'ah...dah tak boikot ke?
sharamli said…
nak ckp tgh kaya r tu..eleh
Monkey D Luffy said…
nasib baik tekak aku masih kampung ;p
@tune® said…
manja latuh
tekak omputih
mgade
paiseh said…
ke-ep-si lagi murah weyh..
RM4.90. heh!
apei said…
antusabun - gua pun tak tau ar... dah barat sgt dah tekak gua ni!

arfahadnan - sekarang turn gua pulak laa..

jard - gua punya iphone baru hilang. siot betol!

mrblind - mlm jumaat gua tak boleh keluar. org tua2 kata banyak hantu.

liliyuli - gua nak boikot balik lepas ni.

nasha ajis - cilakak gua alpa seketika..

sulela - lepas ni boikot balik! sumpah..

sharamli - kalau gua kaya gua makan kat hotel laa..

monkey d luffy - gua respek la lu brader..

tune - memang ngada pun... auummm...

paiseh - tempat gua tarak la ke-ef-ci..

Popular Posts