tiuuuuniama..

Assalamualaikum wbt,

Entah aper mimpi malam tadi puan marlina menyuruh gua ke kedai membeli arang. Katanya ingin menjemput kaum keluarga ber-BBQ di resort minggu ni. Demi mengelak leteran panjang, gua ke kedai runcit berhampiran dengan segera.

'tokey, arang ada?!'

'ada sana belakang'

gua ke belakang mencari arang yang dikata..

'mana ada tokey, lu main-main laaaa?!'

'ada sana, lu tarak nampak ka? itu dalam freezer'

'ayaaaa tokey gua tanya lu arang bukan arak... tiuniama lu!'

'ayaak, soli bos gua ingat lu cina.'

apei - budak kampung

Comments

sharamli said…
patut ckp "saya" "awak" k0t..
antusabun said…
muka lu iras cina.. oh! gua bermimpi
mEiZ AraNda said…
HEHEHEHEHE
apa laaa...

apek tu rabun kot bro?
;)
arfahadnan said…
org cina zaman sekarang mmg sesuka hati jer ckp org lain ciner..

haih..
qishie said…
sumpah cam org cina.

kakakaka
tiuuuuuniama tu menatang ape?
apei said…
sharamli - arrhh tak ada masa gua nak ber-saya, awak pulak.

antusabun - bukan gua yang cakap.

meizaranda - dia tak rabun, tapi mabok kot?

arfahadnan - sebenarnya muka gua mcm pelakon korea kot.

qishie - cutenyer berat ke korea laa..

pari-pari - ajed suka maki orang cakap perkataan ni. gua pun tak tau aper.
qishie said…
lu cute ke bro?


oh-mi-god!
paiseh said…
'tokey, arang ada?!'

'ah lang suda kluwar tadi pagi wo...'
Monkey D Luffy said…
errr

muka cam cina ker?
@tune® said…
tu la..sape suh muke cam cine...
mrblind said…
ceh..lu muka macam mabuk todi kot..hahaha
KiKi MIkaSa said…
muke leh tahan "mabuk"... tu yg org salah paham.... hahahah

Popular Posts