Law of Attraction

Bismillah hir-Rahman nir-Rahim,

(al-Mukmin :60) Dan Tuhanmu berfirman: “Berdoalah kepada-Ku, nescaya akan Kuperkenankan bagimu. Sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah-Ku akan masuk neraka Jahannam dalam keadaan hina dina”

Dan kepada sesiapa yang suka quotation, ini saya sertakan salah satu konsep dari mat salleh -
Law of Attraction:

Law of Attraction abounds, and when it is said to you, “Ask, and it is given,” there is no more powerful statement that is at the basis of what makes things happen than that. Now, how is it that you think you ask? With your words? The Universe doesn’t hear your words. You ask with your desire. The desire that is born out of the contrast. That desire. That wanting. That’s what summons the Life Force. — Abraham Hicks.

Excerpted from the workshop in Seattle, WA on Sunday, June 21st, 1998

apei - budak kampung

p/s: dipetik dari tulisan miss.nurfakhzan.

Comments

arfahadnan said…
law of attraction nih mmg konsep fizik mat salleh.. it's all about frequency..

aku pernah baca buku nih.. SECRET..
tapi tak abis..

tapi kawan aku ader buat ujikaji..
and it is work..

aku? tak pernah berhasil pun..
salah satu ujikaji yg xberhasil..
terserempak ngan kahoe..
pastu, dier belanja aku makan..
hahaha..
paiseh said…
life force tu bukan takdir ke??
redSeptember said…
i used the concept from The Secret, yes it works.

tapi tak semestinya aku tak berdoa kepada Tuhan yang Maha Esa.

yang penting, kita sentiasa berfikiran positive.
messyremo said…
hmm..mcm2la mat saleh ni..

Popular Posts