Thursday, June 18, 2009

Liga Afrika di Cheras.

Assalamualaikum wbt,

2-3 hari kebelakangan ni ada 4-5 kutu dari afrika join main bola ngan gua. Katanya datang Malaysia pasal nak jual penapis air. Badan besar-besar mcm orang wrestling, lengan ajer dah besar peha gua. Kaki semua saiz 12 ke atas. Tendang bola laju mcm peluru, muka pun garang, main langsung tak senyum. Bahasa pertuturan dalam padang pun dah jadi bahasa orang putih, buyong pun dah pandai cakap orang putih sikit-sikit. Skill main bola budak-budak afrika ni pun boleh tahan. Takat black jadi defender, sambil makan karipap ajer dia gelecek. Dengar cerita petang ni ada lagi 2-3 budak afrika nak turun join. Cilakak gua dah rasa mcm main liga afrika pulak.

apei - budak kampung

12 .:

antusabun said...

Afrika besar. Tang belah mana? Keting diaorang keras tak?

arfahadnan said...

kau mencabar diri kau bermain ngan org lagi besar dan lagi hebat dari kau..

good..good..

keep it up..

messyremo said...

pergh...

semoga berjaya mengharungi lautan afrika..hehe~

Saichou said...

ok jugak tu...tajamkn lg skill yg dh sedia ade tu..

CHEDEM said...

Bro...hari wa dgr lu main bola macam liga afrika...jangan esok lu beli lak penapis air dorang.Lusa lak lu bole cakap bahasa swahili mahupun zimbabwe....menarik tuh.Teruskan usaha murni anda.hehehe

mrblind said...

ajak afrika tu main dam haji la kalau berani..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sib baik lu tak tukar jadi muka negro

hahhaha...salam kenal

paiseh said...

lu jangan biar sangat.. sok2 lu pulak numpang diorg main..

langkasuke said...

uiks, handal budak afrika tu main bola sambil mkn karipap.

@tune® said...

biar betul!!

patot orang malaysia wat training camni

baru leh menang juara dunia

@tune® said...

eh salah
piala dunia..
napak sgt gua xlayan bola sepak

eiza in the house.. said...

aku tak dpt bygkan klu dia langgar ko bro..sama ada dia yg jatuh atau ko yg tersungkur..huhu

cuba joint,mana tau leh buat team campuran lawan my team lak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...