Mimpi Puan Marlina minggu lalu.

Assalamualaikum wbt,

Malam sabtu minggu lalu, gua bersama keluarga mertua menghabiskan masa di sebuah resort di PD. Malam itu kami ber-BBQ dan bebual-bual menghabiskan masa. Ada yang mengusik bertanya bila Orked nak dapat adik?

'huhuhuhu.. nanti dulu lah.. sorang ni pun rasa kucar-kacir' jawap puan marlina selamber.

'saya tak kisah, lagi ramai lagi bagus. Wahahahahaa' gua mencelah sambil ketawa mcm sarip dol samseng kampung dusun.

'tak payah nak mengada. Buat susu anak pun fail!' kata puan marlina sambil menjeling gua.


*****

Pukul 3 pagi, gua tersedar. Gua tengok puan marlina mengigau.. berpeluh-peluh.. air-cond 16'c.

'ina..ina.. bangun. kenapa ni?' gua mengejut puan marlina

'mimpi..........' jawap beliau ringkas kemudian menyambung semula tidur.

Pagi esok ketika bersarapan gua bertanya 'mimpi apa semalam?'

'Oooo takut betol mimpi semalam'

'Yelah mimpi aper?'

'Orked dapat adik kembar!' jawap puan marlina selamba sambil makan nasik lemak.

phobia beliau mungkin kerana Orked yang kini 'King of Nakal'...

apei - budak kampung

Comments

atle ♥ waT¡e said…
uihh..kalo betul tue..best eh!
eliza said…
ada maksud tu...mudahan trcapai mimpi...hehehe
Yot | is | Yati said…
wah..kalau betul mimpi haru biru..hahahah
Monkey D Luffy said…
tambah ler dua prince nakal

haha
langkasuke said…
rezeki tu poik.. ade petunjuk untuk lu suruh tambah lagi 2 kahkahkah..
mEiZ AraNda said…
PERGGGHHHHHHHHHH KEMBAR BEB!!!
good laa
CHEDEM said…
Bro moga2 murah rezki
mrblind said…
murah rezeki anak ramai ni..apalagi..topup la weh..hahaha
antusabun said…
uiks.. ngeri ye kalau dapat anak kembar? Betul-betul nakal orked kalau camtu..
arfahadnan said…
best nyer kalau dapat anak kembar..
antusabun said…
yer. memang best cik arfahadnan. kalau dua2 king of nakal?

Popular Posts