Muhammad Lazim Bin Aliman (Ajem)

Muka ganas dah mcm komunis, lepak kedai mamak pakai singlet gambar naga. seluar jeans bundle koyak kat lutut. Tali pinggang ada gambar tengkorak. Isap rokok satu hari 2 kotak. Makan meggi ulam dengan cili api. Bawak kereta 'Lancer' (Proton Wira) dan mcm samseng. Salah cakap sikit nak gaduh. Main judi kuat. Semayang jumaat selalu miss. Main bola tak pernah score. Citer pung-pang-pung-pang dia ajer yang betol. Orang citer pasal bola dia pun nak citer bola. Hamilton pun dia cakap main untuk German. Curik selipa time semayang terawih. Pernah kerja jadi bonzer kat kelab dangdut 2 minggu. Rompak makcik jual jajan kat taman tasik. Kerja sekarang curik besi.

Pukul 2 pagi tepon gua menangis gaduh ngan awek. Mcm cilaka!

apei - budak kampung

Comments

mrblind said…
wah wah..gua pun ada member macam ni..
wahwahaha sebijik cam mr blind punye post. hehe
*Miss Geli^ said…
tu la..sekeras-kerasnya jantan, kalah jugak ngan wanita...

lelebih lagi wanita cam ai kan??
awwwww
mintak nyaweeeee!!!!!!!
ajed said…
sial. baru semalam dia cerita dekat gua dia pukul india curik motor. gaduh ngan shila nak nangis. wahahahaha...
afendi ariff said…
Assalamualaikum wbt!

Nape kali post kali ni takde salam macam biasa ek?
mEiZ AraNda said…
hehhehehehe
biasa la bro...luar je ganas!!!
dlm lembut maaaaaaaaaa


hahahaa
apei said…
mrblind - gua syak kawan lu tu adik beradik ngan kawan gua kot.

silampuneon - dulu gua tak percaya. dah kena sendiri mau tau!

miss geli - aaarhhhh...

NurulHana - wahahahaa...

ajed - mangkok, CD wrestling gua bila nak pulang?

afendi ariff - tengah marah salam pun lupa mau kasi!

miezaranda - malu gua ada kawan mcm tu.
antusabun said…
Memang macam celaka.. Kahkahkah
CHEDEM said…
bagus gak ko ni.Kawan yg baik,suka dgr aduan.
@tune® said…
eleh..lu ngan blind mmg ade member lembik...

agaknye..lu olang same² lembik x?
langkasuke said…
muka ganas belah dada keluar bunga kahkahkahkah..
Monkey D Luffy said…
adeh

org yg tak akan bg org lain aman ni
pijah@hakuna said…
hahaha. telebih ormon estrogen
apei said…
antusabun - tau tak per...

chedem - gua memang prihatin tapi pukul 2 pagi tepon. giler aper!

tune - gua mmg tak lembik. tapi blind gua tak pasti.

langkasuke - bunga rose plak tu!

monkey d luffy - hehehe..

pihah - hormon amender tu?
aduhai..tgk fizikal dan perangai amatla ganas..tp hati kecik,berbunga bagai lak tu..nasibko la apei..ada kwn cmtu ..

Popular Posts