Thursday, July 16, 2009

mencukur

Assalamualaikum wbt,

Malam semalam Mr G a.k.a man (adik lelaki gua) telah mengajak gua 'mengeteh' sepam. (minum teh tarik sambil lepak kat kedai mamak). Lama gak tak jumpa dia.

Lokasi lepak adalah cheras perdana. Sedang bersembang-sembang tetiba ada sorang awek yang tak cun menegur adik gua

'hai man sampai sini you lepak?'
'sajer jer..'jawap adik gua selamber
'Ooo you kata adik you sorang ajer itu pun pompuan tak bagi tau i pun you ada adik lelaki. Sorok adik ek?' kata pompuan itu. Hampir tersedak gua dengan lengok bahasa gedik beliau.
'weh ni abang gua la. Gua adik' kata Mr G
'Takkan abang lagi muda dari adik kooooottttt?. Dah la you ni..daaaaaa' sambil melambai tanggan dan beredar.

Tu yang gua malas nak cukur misai ngan janggut..

apei - budak kampung

8 .:

sharamli said...

k0ya blana...

arfahadnan said...

kau nampak muda ke...
adik kau nampak tua?


argghhh.. kau sedang perasan lah nih..

Liliyuli said...

pergh! saham naik mendadak sehh...

ingat anak bini tau.

aYuNi said...

haha~ "kemudaan" anda terserlah..:P

Miss Izah Mohamed said...

wakakaa.. pasan mude laa plak ye..!
kembang semangkuk laa tu org ckp cmtu

mEiZ SHA said...

hehehehhe
daang da perasaan PERASAN TU

HAHAHHAHA.:)

citahrudin said...

sah la tu...

awek tu dlm percubaan membodek

hrp maklum

paiseh said...

kadang2 manusia kena menipu utk buat org lain gembira brader..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...