Friday, July 24, 2009

minggu depan

Assalamualaikum wbt,



Lepas semayang asar tadi.

boss: minggu depan tak payah datang opis
gua: kenapa boss? saya kena buang keje ke?
boss: awak kena pi recovery centre
gua: sampai bila?
boss: sampai management suruh awak balik semula ke opis
gua: abis aper saya nak buat kat sana?
boss: tidor pun boleh tapi jgn sampai saya tau!

Gua ingin mengumumkan gua akan memakan gaji buta mulai 27 Julai 2009 sehingga satu tarikh yang akan diberitahu kelak.

apei - budak kampung

p/s: saper ada lobang-lobang business online sila bagi tau gua memandangkan gua akan ada banyak masa terluang nanti.

14 .:

sharamli said...

kata 0rg..niat tu penting..

x p lagi dah kalut nak mkn gaji buta...adei..

naDDy said...

ape motif gambar tu eh?

Jard The Great said...

errrrrr... camner nak dpt gaji buta.. ajar skit..

qishie said...

hal penting ko kena tanya boss ko.
ada internet tak tempat baru ko nanti?
jangan pesen duk dalam gua dah aa bro..
huhuhu

FdausAmad said...

bisnes online tu ada..tp lu duduk hutan ada line?,nanti semua radar sangkut pokok balak satu hal pulak..

anntaj said...

hiksss...gambar tuuuu...
:))

saya takleh nak komen...
:)

apei apa khabar???

@tune® said...

hini ker?

aisey!!!

arfahadnan said...

giler arr geng...
best gilesss..

selamat makan gaji buta..

CHEDEM said...

Lu nak gi mana ni apei...ader tenet tak...hehehe selamat beroperasi

CHEDEM said...

Lu nak gi mana ni apei...ader tenet tak...hehehe selamat beroperasi

Saichou said...

sporting nye bos, hehe...

apei said...

sharamli - yer niat..

naddy - gambar sakadar hiasan.

jard - aku tak nak ajar kat budak-budak baik mcm ko ni

qishie - aku dah cek, internet ada.

fdaus - ni dah susah payah aku dapatkan tenet ni. apa business lu ada?

antaj - sihat. lama tak dengar citer?

tune - hehe..

arfah - atas keperihatinan pihak penganjur (boss) makanan juga disediakan secara penghantaran dan percuma (McD, pizza etc..)

chedem - gua tak pi jauh pun dalam malaysia gak. aper gila tak ada tenet!

saichou - lagi spoting kalau boss cakap 'awak tak payah datang keje lah. dok rumah nanti tiap2 bulan saya masukkan gaji awak mcm biasa'

Miss Izah Mohamed said...

mak aih.. sesape pun nk laa cmtu.. haha

haa, nk tmbh duit lg ek??

klik ni.. www.myspacetunai.com/missizah

sambil duk goyang kaki pn duit masuk tiap2 ari.. xtipu nie..

mEiZ SHA said...

hehehehe
best ar bos lu bro
hahahah

pewut ye buncit x?
wawawa lom pape da makan gaji bute...;)

huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...