Friday, July 31, 2009

Saya baru beli motor.

Assalamualaikum wbt,

Jiran sebelah rumah gua bawak motor ego kaler pink, letak gambar pink panter konon nampak manja, pagi-pagi hidup motor press minyak kuat-kuat konon kasi panas enjin. Bawak motor dah mcm setan laju tak tentu arah. Kelmarin nyaris nak langgar anak Munir. Nasib baik tak kena tempeleng. Parking motor pun boleh tahan mcm gampang ikot suka hati kadang-kadang depan pagar rumah gua pun boleh jadi pot parking dia. Itu gua tak cerita lagi scene basuh mator di hujung minggu. Dari pagi boleh bawak ke magrib. lap motor nampak bersungguh bekilat tak jugak. Kalau lu nak basuh motor sampai pagi besok pun gua peduli apa tapi aper kes kalau nak basuh motor jer lu mesti bukak radio kuat-kuat? dah tu lu kasi curah plak air sabun kat rumput rumah gua?

"Woi Shima, ingat lu anak dara gua tak berani tempeleng ke? Munir boleh la lu gula-gula kan. dengan gua jgn haraplah!"

apei - budak kampung

17 .:

arfahadnan said...

wanita kah?
tempeleng manja jer..

huhu..

naDDy said...

tempeleng laju-laju je.

langkasuke said...

lu simbah asid je beb kat motor dier..

blackskin said...

Ahaha~
Cara penceritaan buat saya nak gelak.
Tegur je la anak dara tu.

dakgilachoc said...

ko terajang je motor ego dia tu..pastu ko lempang sekali tuannya...aku cabar ni..hoh!

najwa hazirah halmi said...

ahahaha....
aper kater pancitkan moto beliau..
atau pon cabot tongkat ego beliau..
pastuh pure2 xtau...

@tune® said...

kalau beli lori..
camne plak tayngnye

paiseh said...

kemsalam...

CHEDEM said...

Apei ko beli lak moto satu...kasik lawan sama motor anak dara tu.Jangan lupa kata aku kim salam kat dia.Tq in advance.

cahaya said...

kahkahakah...
tempeleng jer..
ngangada betul..atau mungkin die pekak kot..sb tu buka radio kuat2...kihkihkih

Ann said...

cari jodoh kot...huhu

apei said...

arfah - wanita kot!

naddy - berapa kali?

langkasuke - gua tak sampai hati plak. mau meraung jap lagi.

blackskin - gua dah cakap elok-elok dah. takan nak tunggu sampai tangan gua tolong cakapkan plak. betol tak?

dakgilachoc - lu tunggu minggu ni kalau dia buat lagi.

najwa - ikot hati gua nak bakar ajer motor dia.

tune - gua syak dia parking lori dalam rumah gua kot?!

paiseh - kemsalam jer? tak nak kirim tempeleng sepam-dua?

chedem - lesen motor gua dah mati brader...

cahaya - memang ngada.

ann - kalau dah perangai mcm tu jin pun tak bekenan beb.

mEiZ SHA said...

hhehehehe
tempeleng je bro!!

motor pe pink kaler tu?
ehhehehe


sakit jiwa tul dpt mat moto jd neighbour ni tau

sharamli said...

kal0 la kena tmpeleng..s0b3..sy da lama nangeh

Liliyuli said...

hidup berjiran..pasrah je la

apei said...

miezsha - ikot hati memang nak tempeleng ajer.

sharamli - hehehe

liliyuli - kalau dapat jiran yang memahami ok gak.

Luca De Ketiak said...

dia nak adjust lu la tu bro. lu ja yg dok jual mahal.

lu kemsalam kat shima tu.. gua rs gua minat dia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...