Selamat Hari Merdeka, Selamt Kalah MU, Selamat Dapat Award dan Selamat Berbuka.

Assalamualaikum wbt,

Gua nak ucap Selamat Hari Merdeka kepada semua yang baca blog merepek ni. Dah 52 tahun merdeka, tapi kereta proton tetap jugak tak laku kat eropah. Aper citer?


Buat penyokong Man U... "Kalau takut dilambung Ombak jgn berumah ditepi pantai, kalau takut tengok Man U kalah, pi tengok cerita bengap tajuk 'kelab pop' kat astro ria!" Gua agak Arsenal main biasa-biasa ajer. Itu pun Arsenal akan menang paling kurang 2-0. Keterangan lanjut click sini.


Sepanjang gua tulis blog ni sekor kutu pun tak pernah bagi gua award. Tetiba hari ni gua dapat award dari tumbler biru. Gua ingat dapat award ni sedap macam dapat makan karipap. Terima kasih.


Last sekali, selamat berpuasa dan berbuka puasa.

apei - budak kampung
p/s: aper jadah tadi pukul 11 pagi sharil lipis sms aku cakap selamat berbuka?

Comments

sharamli said…
ye la...ckp awal2..
nanti lupa..tu naseb baek x sms selamat ari raya..
langkasuke said…
weh2, selamat semuanya..tang arsenal tu gua dah doa panjang2 dah..

nantikan kabar gembira dr old traford..

kahkahkah..
Ann said…
selamt berpose n happy merdeka too!

aku rase kn arsenal menang, go go go arsenal, nk tgk kt online tp intenet cam hampeh jer..huhu
dia dah nak berbuka kot.sebab tu mesej.

mendeka!mendeka!mendeka! (ayat bebudak tak merdeka lagi)
PETAK.! said…
Selamat merdeka.
apei,
ko dah cukup merdeka ke?
tapi aku dengar berita kat radio klFm pagi tadi.
tahun ni rakyat Malaysia tak semangat sambut merdeka.
sebabnya?
takda sambutan besaran.
atau senang cakap konsert artis yang lagha lagi entah apa-apa.
(memang rakyat Malaysia dah dijajah mentalitinya. huhuhu)

pes time ke apei?
lol.
aku dulu selalu dapat.
tapi aku buat tak cakne je.
yela. kalau dapat hadiah seronok skit kan. hahaha.

selamat berbuka.
(wish awal macam sharamli. almaklumlah aku takda fon no ko)
Yot | is | Yati said…
bro. gua dapat gak award tu dari cik botol air biru tuh. tapi sebab dia da bagi dulu kat lu so gua bagi kat orang laen ah. eleh. buat2 tak paham plak selamat berbuka jam seblas pagi.
aYuNi said…
byk nye selamat.. selamat je buat semua.. ;)

nak ajak buka awal la tuh.. buat2 xpaham la pulak:P
mEiZ SHA said…
hehehehhe
sharil lipis mimpi tu bro!!!
hahahahah


selamat merdeka ek!!!
selamat berbuke juga..pn.marlina masak pe arini?

orked da sehat ke?
apei said…
sharamli - yer la gua nak bersangka baik laa..

langkasuke - weh gua syak doa lu ada salah tajwid la. aperhal tak menang?

ann - gua tetap cakap arsenal menang.

naddy - mungkin uzur kot.

petak - merdeka!

sharul - bagus pun tak ada!

yot - gua puasa tak tinggal la yer.

ayuni - hahaha..

miezsha - pn marlina masak kat pasar ramadhan ajer. hahaha..

Popular Posts