Tuesday, September 15, 2009

Orked setahun...

Assalamualaikum wbt,



Lagi 2 minggu hari jadi Orked yang pertama. Gua ingat nak buat special entry pasal Orked hari ni. Tapi entah aperhal mood malas gua menjadi-jadi. Idea nak tulis aper pun tak tau. Kalau gua malas nak tulis tapi letak gambar ajer ok ke?

apei - budak kampung

19 .:

pari pari syurga said...

takper2.. lu simpan mood smpai besday orked baru buat n3 best2.



gua geram nak gigit pp die!

langkasuke said...

gua paham perasaan lu..

kehkehkeh..

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

wah..dah setahun anak lu...bek lu main-main ngan dia masa dia kecik ni....kang dah besar..xde larat lu nk dukung dia..nyesal beb...

eh..mane gua tau...astro..macam-macam ada...

antusabun said...

apo hal gambar gegar??

Ahkak yg skrang berada 2500+-km dari KL said...

Happy Birthday Orked!!! Semoga jadi anak yg solehah...

aRaBeLLa said...

bolatnye matee..

Liliyuli said...

orked lebih baka sape?
bulih tak wa bagi soalan cenggitu..
ehee..

citahrudin said...

cayalah orked!!!!

semoga jadi anak ketua kampung yang solehah..

hahaha

p/s : agak-agak orked tu pandai mintak adiah x?

apei said...

pari-pari syorga - lu tak abis2 geram ngan pipi anak gua. pipi gua lu tak geram pulak?

langkasuke - alhamdulillah nasib baik lu paham. ni arsenal aper citer ni?

chaireel - mesti lu layan tom-tom-bak? baik ngaku jer laa..

antusabun - sajer jer tu biar gambar blur..

ahkak - ikot kiraan saya 2500 dari tempat duduk saya sekarang ialah sebuah jamban awam yang terletak di perth. tq akak..

arabella - tengok papa dia ar.

liliyuli - kalau comel tu berat ke baka gua la.

citahrudin - orked belum pandai mintak hadiah. tapi gua pandai. amacam?

messyremo said...

takder hal..
lu letak gmbar orked yg comel2..
dalam 4 dozen gambar gitu..haha

qishie said...

happy advance birthday to orked!
hehe

mEiZ SHA said...

waaa bestnyer...:)

bro bleh x bg address uamh?
ada adiah tuk orked...:)

bg kat FB ek bro

anntaj said...

ORKED..happy birthday sayanggg...
:)

pijah@hakuna said...

mata orked bulat! geghamnyaaaa.............


gambaq baik sikit la bapaknya.. upload laen

Monkey D Luffy said...

tak nak tambah lg ker?

sharamli said...

eleh..padahal nak cckp 0rked nak dpt adek baru..kn..kn..kn...

apei said...

messyroom - hahaha.. tamak lu sampai 4 dozen.

qishie - tq sis..

miezsha - cek inbox facebook.

anntaj - tq sayaaaannggg (ckp bagi pihak orked)

pijah - nanti gua up gambar baik sikit.

kapten - ada rezeki ada lah nanti tu.. hehehe..

sharamli - hahaha.. belum lagi. tunggu la setahun dua lagi kot.

arfahadnan said...

comey nyer lah anak kau..

happy birthday yg ke setahun orked..

flying kiss sikit..
bukan utk kau tau..
utk orked..

apei said...

arfah - terimas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...